Tisztelt Ügyintéző! Hívószámkijelzést rendeltem a 1412-es telefonszámon 2016.02.12-én (péntek) 12ó 30p körüli időben. Az ügyintéző tájékoztatott (15p, 30mp. után), hogy 24órán belül aktív lesz a számkijelzés. 2016.02.16.-án (kedd) 12ó 30p körüli időben mivel még nem volt aktíválva a számkijelzés a 1412-es telefonszámon érdeklődtem ismét mikorra várhatom. Egy másik ügyintéző tájékoztatott röpke 12perc után, hogy előzőleg félre tájékoztattak mert 72óra az aktiválás. Ekkor már csak akkor nem telt le a 72óra ha a hétvégét nem veszem figyelembe. Megígérte, hogy megsürgeti a műszakiakat. A sürgetés nem járhatott eredménnyel mert a mai napon (2016.02.19-én) 13ó körüli időben még mindíg nem volt aktív a számkijelzés. Újabb telefon, mindössze 17perc után megtudtam, hogy még mindíg nem aktív, dolgoznak rajta. Eddig csak mindössze 168óra telt el a megrendeléstől! Habár ne szóljak semmit mert a számhordozáskor az előző szolgáltatónál a szerződéskötést követő 4. napon lekapcsolták a szolgáltatást. Akkor is az volt, hogy Önök 48órán belül visszaadják a szolgáltatást. Röpke 3hét után ez meg is valósult. Addig hagytak egy vállalkozót vonalas kapcsolat nélkül! Arról szó sem volt, hogy az előző szolgáltatónál meglévő kényelmi szolgáltatásokat Önök nem viszik tovább! Arról sem szóltak, hogy ezt kérjem mert ez elveszik. Előző szolgáltatóm mindezt 24órán belül biztosította! Igaz az ezelőtt 10egynéhány éve volt! Azt a választ nem fogadom el, hogy a hívó fél nem engedélyezte a száma kijelzését mert a saját mobilom számát sem jelzi ki pedig azt engedélyeztem!
Üdvözlettel Rőfös.