Kedves Barátaim !
Május 12-én bejelentettük, hogy a telefon nem működik. Válasz : megkezdtük a munkát . Este jön az e-mail: a hiba az
ön készülékében van, de külön pénzért megoldjuk. a számtalan megkeresésre adott válaszból kiderült, hogy a kis titkolózó
Telekom átálló félben van a digitális telefonra. Hogy , hogy nem elkottyantották, hogy próbáljuk bedugni a modem telefon csatlakozójába. Ide a mi 3 polusú, a velük évek óta szerződött készülékünk nem csatlakoztatható. Mellesleg az ő tulajdonukban levő modemről van szó, melyhez csak ők csatlakoztathatnak. A következő műszaki zseni azt javasolta, hogy vásároljunk új készüléket. De hát kértük mi a digitális átállást ? Mindenesetre kértünk kölcsön egy megfelelő telefont, enyhe lelkiismeretfurdalással csatlakoztattuk az ő modemjükbe, az eredmény lesúlytó volt : senki nem tudott hívni minket. A következő alkalommal ránk mosolygott a szerencse : az ügyfélszolgálatos elkottyantotta (reméljük, hogy nem rúgják ezért ki), hogy a telefont nem is kell kicserélni, csak a kábelét kell kicserélni. Vajon az előző műszaki zseni ezt nem tudta ? De a történetnek még közel sem volt vége. Az "n" - dik ügyfélszolgálatos küldött egy e-mailt a műszakiaknak és megnyugtatott, hogy 1 - 2 órán belül, de legkésőbb 2 napon belül (óvatos volt az emberünk, ismerte a cégét) a vonal tökéletes lesz. Két nap mulva hívtuk a műszakiakat, mert mondanom sem kell, a híba ugyanúgy maradt. Az agyafúrt műszaki hibafelvevő azt mondta, hogy új hibának veszi fel a dolgot mert így innen indul az ő 72 órás hibaelhárítási kötelezettségük, de valószínű, hogy "egy két órán belül" miden rendben lesz. Kissé félve vártuk a 72 óra többedik elmúlását és félelmünk nem volt alaptalan : semmi nem változott.
Összegezve : a rendszer analóg is meg nem is, a készüléket ki kell cserélni, meg nem is, a hiba 1-2 óra illetve két nap múlva vagy elmúlik, vagy nem, de nehogy meg merd említeni, hogy a határidó többszörösére sem javult meg a hiba, mert akkor onnan kezdődik a hibaelhárítás !
Természetesen a vonal már 10 napja, most is rossz de tűnődünk, hogy merjünk e szólni érte ? Mit gondoltok ?
Még annyit, hogy évek óta Tv, Internet és telefon szogáltatásért fizetünk a Telekomnak és úgynevezett Platina fokozatunk van. Isten óvja ezek után, aki új áldozata akar lenni a Telekomnak!