Hello teherwagon, köszönöm a válaszod, és hogy megértesz, mert manapság már ez is egyre kevesebb emberi tulajdonság. A válaszod megérkezése előtt felvettem a kapcsolatot a Fogyasztóvédelemmel is, ahol azt tanácsolták, menjek vissza az üzletbe és vetessek fel egy végleges jegyzőkönyvet az akkori állás szerint, ki mit állít és mit ajánl fel. Voltam az üzletben, kértem a jegyzőkönyv felvételét, de nem akarták felvenni, mondván, hogy azt nem az üzletben kell felvetetni, hanem a szervizben. ( Persze ez tőlünk több mint 200 km). Az eladó, látván, hogy nem szabadul meg könnyen tőlünk, hozott az egyik kollégájától egy hasonló típusú készüléket, mindkettővel készített fotót, hogy lássuk, hogy a mi készülékünkkel még szebb fotót lehet készíteni mint a másikkal. Valóban élesebbnek tűnt a fotó, mint a másik készüléken. Erre mit léphetnék? Bárhova mennék vele, ilyen jellegű "problémával" senki nem foglalkozik. Mászkálhatnék bíróságra, stb. egy csomó kárbaveszett idő lenne. Belenyugodtam. Én már nem megyek ez ügyben sehova. Mondjuk úgy, hogy belefáradtam. Szélmalom harcot nem vívok. Egyet viszont kijelenthetek: Apple terméket többé nem veszek.