Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Eda

Új tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Profil megtekintések

Nem engedélyezted ezt a funkciót, ezért nem látod, hogy ki tekintette meg a profilodat a közelmúltban.

Eda eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. Eda

    Apple IPhone 6S 64 GB

    Hello teherwagon, köszönöm a válaszod, és hogy megértesz, mert manapság már ez is egyre kevesebb emberi tulajdonság. A válaszod megérkezése előtt felvettem a kapcsolatot a Fogyasztóvédelemmel is, ahol azt tanácsolták, menjek vissza az üzletbe és vetessek fel egy végleges jegyzőkönyvet az akkori állás szerint, ki mit állít és mit ajánl fel. Voltam az üzletben, kértem a jegyzőkönyv felvételét, de nem akarták felvenni, mondván, hogy azt nem az üzletben kell felvetetni, hanem a szervizben. ( Persze ez tőlünk több mint 200 km). Az eladó, látván, hogy nem szabadul meg könnyen tőlünk, hozott az egyik kollégájától egy hasonló típusú készüléket, mindkettővel készített fotót, hogy lássuk, hogy a mi készülékünkkel még szebb fotót lehet készíteni mint a másikkal. Valóban élesebbnek tűnt a fotó, mint a másik készüléken. Erre mit léphetnék? Bárhova mennék vele, ilyen jellegű "problémával" senki nem foglalkozik. Mászkálhatnék bíróságra, stb. egy csomó kárbaveszett idő lenne. Belenyugodtam. Én már nem megyek ez ügyben sehova. Mondjuk úgy, hogy belefáradtam. Szélmalom harcot nem vívok. Egyet viszont kijelenthetek: Apple terméket többé nem veszek.
  2. Eda

    Apple IPhone 6S 64 GB

    2016 április 21. Békéscsaba Csaba Center Telekom üzlet. Vásároltam a lányomnak ajándékba ( részletfizetésre) extra csomag biztosítással egy IPhone 6S készüléket, mert erre vágyott. Otthon a beállítások és használat közben kiderült, hogy a telefon hangszórója recseg beszélgetés közben és egyéb hiba is jelentkezett a készülékben. Visszavittük az üzletbe, ahonnan elküldték szervizbe, majd futárral visszajuttatták hozzánk. Másik készüléket kaptunk, szintén használtat, mert nem eredeti csomagolásban volt. Kaptunk egy másik HIBÁS készüléket. Ennek az előlapi kamerája belülről meg van karcolva és nem is fókuszál. Másnap vissza az üzletbe, ahol szintén elküldték a szervizbe. Kb. 13 nap után hozta a futár - ugyanazt a készüléket, ugyanazzal a fennálló hibával és egy jegyzőkönyvvel, miszerint a készüléknek semmi baja, hibátlan. Írtam emailt a Telekomnak, sérelmeztem az eljárást, s pár hetes késéssel megkaptam a levelüket, miszerint sajnálják a dolgot, és megértésemet kérik. Ők nem bírálhatják felül a szakszerviz álláspontját. Ha akarom, küldjem , vagy vigyem be én a szervizbe , hogy javítsák meg, de azért már fizetnem kell. Ez milyen eljárás? Ez a híres problémamegoldás? Régóta a Telekomnál vagyunk, de ez akkora kiábrándulás volt, hogy szeretném felbontani a szerződésem a szolgáltatóval, mert nem vagyok hajlandó 170.000 Ft-ot kifizetni egy selejtes készülékért. Mit tehetek ilyen esetben? A választ előre is köszönöm.
×
×
  • Új...