Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Törölt_tag6413

Új tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Törölt_tag6413 eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. Válaszolnék magamnak. Az ügy kinyomozva. Végül -- 3 chat és 2 személyes ügyintézés után -- a kedves ügyintéző elmondta, hogy a domino miatt nem enged be a rendszer, tehát NEM LEHETSÉGES ilyen módon online ügyeket intézni asztali gépről !!! Félre tájékoztat a honlap, a chat-es ügyintézők szajkózzák a "nem létező" megoldást a konkrét problémára, a személyes ügyintézés ( itt nem egy ügyintézőről beszélek, hanem "csoportosan" azaz sokan tanakodtak mindkét esetben) is tudatlanságot sugall vagy rosszabb esetben tudatos elhallgatást. Még szerencse az egészben, hogy a Telekom Alkalmazás működik a telefonon. Érdekes ezt nem említette senki sem? Üdvözlettel: Péter.
  2. Tisztelt Hozzáértők ! (tudok a jelenlegi honlap felújítás esetleges zavaró hatásáról) Röviden az előzmény: Váltottam havi előfizetésről domino 5-re,mert 8 év alatt nem használtam ki és egyre többet spóroltam volna:). A dominohoz még igényeltem egy Netplusz L mobilnetet (1GB adatcsomag) is. Eredetileg is volt online belépésem a számlákhoz és a honlap szerint jártam el az új jelszó igénylésnél, (mobilról 1777) de miután többszöri próbálgatás és chatelés az ügyyintézőkkel...kiderült a személyes ügyintézésnél,hogy így nem lehet jelszót készíteni dominonál. Az ügyintéző adott egy szimpla 5 számos jelszót a személyim elkérése után, majd megköszöntem és megnyugodva távoztam. Ebben a jelszóban két szám egymást követve azonos volt,mondtam is,hogy ezt nem lehet,de a munkatárs azt mondta itt nem számít. Hazaérve --lemondva a magyar meccsről-- elkezdtem a belépést ,de ismét elutasított a "jelszó vagy beazonosító hibás" szöveggel Indult a chat és az újabb "ciklus" egy másik ügyintézővel, aki nagyon segítőkész volt ,de bármit javasolt a válaszom kényszerűen mindig csak az volt ,hogy "ezt már többször" végig pötyögtem. Megadtam neki a mail címem is olyan esetre,ha később derülne ki valami "nem felhasználói szintű bug" , akkor talán értesít erről. Talán még várok hátha itt is a véglegesítésig kell 1-2 nap ,mint a korlátozott jelszónál,amikor elfelejti az ember. Egyébként kis pause után a chates asszisztens is ezt javasolta, hogy eleve tegyek úgy mintha már elfelejtettem volna és kezdjem el a "korlátozott jelszó" procedúrát. Nem tudta a hölgy ,hogy én már előzőleg ezt is kipróbáltam többször. Régóta kb. 16 éve vannak jelszavaim, többféle módon regeltem már ,ellenőrző köröket írtam le, várakozásokat, linkeléseket,stb pontosan és sikeresen, kevésbé fontos feladatokra is képes voltam végig zongorázni. Itt most 2 féle dologra használnám a felületet. (egyenleg feltöltés, adat vásárlás),tehát elég fontos. Jó lenne ha lenne egy "RESET" gomb az ügy rendezésében és működő belépés mint eddig kb. 5 éven keresztül. A biztonsággal is tisztában vagyok és én is hibázhattam , ahogy telt az idő és kezdtem kifáradni. Kérem mondják meg mit lehet ilyenkor tenni. Rövidre zárnám a dolgokat,nem vagyok konfliktus kereső,(rájöttem menet közben, nincs veszteni valóm) ,de ahogy a számítógépes problémáimat szeretem megoldani, befejezni, ezt is, ha lehet befejezném már, mert kezd lassan unalmassá válni. Üdvözlettel : Péter.
×
×
  • Új...