Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Törölt_tag6424

Új tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Törölt_tag6424 eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. Törölt_tag6424

    HTC 10

    anonymus: Köszönöm szépen a választ! azsoho: Az utóbbi időkben is nagyon kalandos volt a HTC szervizelés, a korábban ezzel foglalkozó Motoker tudtommal már nincs Magyarországon, és akkor is külföldre küldték ki javítani a meghibásodott készülékeket. Magyarországon (márka szerint) a legnépszerűbb okostelefonokat ezzel szemben itthon szervizelik, és tudom, hogy ott úgy megy a munka, hogyha szolgáltatótól érkezik készülék, az prioritást élvez. Csak tippelni tudok, de szerintem a Magyar Telekom csak nagyon rossz feltételek mellett tudta volna megoldani a szervizeltetést, ezért inkább úgy döntöttek, hogy legyen szűkebb a készülékpaletta, viszont ami rajta van, ahhoz mind ugyanazon a színvonalon tudjanak szolgáltatásokat nyújtani. Mondjuk a 270 ezerért kínáló forgalmazó is megoldja valahogy, bár lehet, hogy rá fognak fázni. Minden esetre mivel ez nem a legnépszerűbb márka, nem tartanék attól, hogy zsákszám vinnék be naponta szervizelésre, így szerintem is bevállalhattak volna egy minimális darabszámot és egy speciális szerződést a szlovák szervizzel. Persze ez csak tipp és lehet, hogy nagyon el vagyok tévedve. A végeredménye minden esetre nem éppen örömteli.
  2. Törölt_tag6424

    HTC 10

    Üdv! Azt esetleg meg lehet tudni, milyen feltételek alapján tesztelik a készülékeket, hogy ennek a modellnek az árusítása ilyen sokáig húzódik? Más márkák modelljeit szinte azonnal lehet kapni (majd kiderül, hogy olyan hiba van bennük, amivel egy adathelyesség szempontjából teljesen korrekt beállítással brickelhetők), ráadásul a HTC 10-et a német Telekomnál és a T-Mobile USA-nél már lehet kapni. A németeknél és amerikaiaknál már sokkal silányabb minőségi sztenderd is megfelel? Vagy a Magyar Telekom egyszerűen HTC-ellenes? Amikor eltűnt a kínálatból az M9, azt hittem ez a 10 érkezését jelzi. Mostanra eltűnt a más kategóriában versenyző A9 is, Desire 626 pedig egyszerűen nem kapható. Szerettem volna a Telekomnál venni magamnak egy ilyen készüléket, de akkor ezek szerint nem érdemes tovább várnom, vegyem meg máshol? A roppant alapos teszteléshez még egy apró megjegyzést fűznék egy szintén HTC-s (M7) eset kapcsán. Még 2013-ban vettem a Telekomnál egy ilyen telefont és illesztési hibái voltak, a kamera képe pedig elszíneződött. Mint kiderült, az előbbi azért volt, mert a Magyar Telekomnak eleve csak egy minőségileg nem 100%-osan garantált szállítmányt küldtek először (a Telekom Deutschland vásárlói másik szériából kaptak, ezt pedig direkt kiszórták a "*****ok" közt), pedig erre szemrevételezéssel is fény derült volna, nem lett volna szükség hónapokon át tartó tesztekre - ***** voltam, hogy neten rendeltem, az átvevőponton hiába reklamáltam volna az újságárusnak. Az utóbbi egy konstrukciós hiba eredménye, de erről is lehetett hallani. Szóval az alapos tesztelés finoman szólva is csúsztatás vagy szánt szándékkal verik át a vásárlót, amikor eltitkolják, hogy hibás telefont árulnak? Egy idő után visszavittem a ketyerét egy Telekom üzletbe szervizelésre, ahol jelentettem mindkét hibát (illetve addigra egy újabb is előjött), mire a kedves kolléga azzal hárította a kamerahibát, hogy "jaj, hát az összes telefon ilyen". Az mindig jólesik a vásárlónak, ha hülyének nézik, de mivel az elmúlt 14 évben több mint 500 különböző okostelefon (és még anno PDA-nak és PPC-nek hívott cucc) fordult meg a kezemben, külön személyes és szakmai sértés, amikor egy ilyen flegma félmondattal (hazugsággal) pöckölik el az ügyfelet, csak nehogy intézni is kelljen valamit az ügyén. Külön kértem, hogy nem baj, írja be, cseréljék a modult. Amikor visszakaptam, láttam a cserélt alkatrészek listáján, hogy hozzá se nyúltak. És még hozhatnék számos példát az ismerősi körömből, más márkákkal, más hibákkal. A különbség annyi, hogy ők el is hitték, hogy a bevitt telefonjuk miért nem javítható vagy miért típushibás. Még a 90-es években csatlakoztam a Westel 900-hoz és máig kitartottam a tulajdonos- és névváltások alatt. Szóval mára már csak a megszokás tart itt. Ha már a szervizprioritást se tudnám kihasználni (hiszen nincs mit szervizelni, mert nem kapható a Telekomnál, amit a saját előfizetésemhez venni szeretnék), nem fog nagy nehézséget okozni változtatni ezen a megszokáson.
×
×
  • Új...