jkop

Új tag
  • Tartalmak

    4
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

jkop a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. kábelnet

    Ma reggel 8:30 körül halt meg az internet központi hibával, és nem is jött vissza este háromnegyed hétig. Szóval igen, a majdnem havi rendszerességgel előforduló, egész napos bejelentés nélküli leállásokat én is eléggé túlzásnak érzem, maradjunk ennyiben. Akkor is kínosnak érezném ezt a szolgáltatást, ha nem fizetnék érte. Most már komolyan érdekelni kezdett: ilyenkor mi szokott lenni úgy általában a hiba, és miért tart egy napig megoldani? Mi szokta okozni? Öreg a rendszer és azért hal meg? Vagy nincs rá szakember? Vagy valaki félrenyom egy gombot valahol? És hogy szokták megszerelni, kábelek közt kell matatni hozzá, vagy kódsorokat bogarászni egész nap? Hogy történik egy ilyen? Azért kérdezem, hogy legközelebb el tudjam képzelni, hogy éppen mi történhet az internet másik oldalán, mielőtt felmenne az agyamban a pumpa.
  2. kábelnet

    A probléma egyik vonulata éppen az, hogy én is túlzásnak érzem az 1-2 napos leállást. Nem írtam volna ide a fórumra, ha nem fordulna elő. Az előre bejelentett leállásokat meg internet nélkül nemigazán tudom csekkolni amikor megtörténik a baj, És a problémakör másik vonulata pont ez, hogy nincs is előre bejelentve, mert konkrétan üzemzavar. A routernek és a modemnek semmi baja, mindig annak az ellenőrzése szokott az első lenni, aztán persze mindig kiderül a telefonos ügyfélszolgálaton, hogy már éppen tíz órája dolgoznak odakint a problémán. Az utóbbi két évben minden esetben ez volt, mindig tudtak már a problémáról és mindig dolgoztak rajta, de én ezzel nem tudok mit kezdeni, mert teljesen nyilvánvaló, hogy tudnak a problémáról (ha már a fél város leesik a netről valami központi hiba miatt), és az is teljesen nyilvánvaló, hogy ha már tudnak róla, akkor dolgoznak is rajta. De ha ez rendszeresen előfordul, akkor egy idő után már unalmas a 1412-t hívni azért, hogy ezeket elmondják, addig persze a telefon itteni végén megáll az élet és a munka.
  3. kábelnet

    A problémának nem megoldódnia kéne, hanem leginkább elő se jönnie. Igen, kell ez a stílus, mert ezzel jelzem a probléma súlyosságát, és ahhoz képest, amennyire bosszantó ez az egész, most visszafogtam magam. Főleg ha arra gondolok, hogy én ezért fizetem a havidíjat. Örülök, hogy egyáltalán ezt a fórumot be tudom éppen tölteni, mert _sajnos_ nincs rá garancia, hogy ez a legközelebbi frissítésnél is sikerülni fog. Az internet mára már az egyik legkritikusabb közmű, az ember elvárná, hogy a leállások előtt legalább értesítsék, vagy valami áthidaló megoldást kínáljanak, mielőtt felforr az agyvize. Szerintem ez az ügyfél részéről minimum jogos lenne ez a felháborodás, ha mondjuk a fűtés esne ki télen napokra, vagy a vízszolgáltatás.
  4. kábelnet

    Mi a retkes *****ért szakadozik az internet Szegeden? Tegnap például egész nap nem volt. Ezt maguk szolgáltatásnak nevezik? Havonta legalább egyszer kiesik a szolgáltatás egy-két napra. Ilyenkor az ügyfelek hűségét tesztelik, vagy ez miért van?