A probléma egyik vonulata éppen az, hogy én is túlzásnak érzem az 1-2 napos leállást. Nem írtam volna ide a fórumra, ha nem fordulna elő. Az előre bejelentett leállásokat meg internet nélkül nemigazán tudom csekkolni amikor megtörténik a baj, És a problémakör másik vonulata pont ez, hogy nincs is előre bejelentve, mert konkrétan üzemzavar.
A routernek és a modemnek semmi baja, mindig annak az ellenőrzése szokott az első lenni, aztán persze mindig kiderül a telefonos ügyfélszolgálaton, hogy már éppen tíz órája dolgoznak odakint a problémán. Az utóbbi két évben minden esetben ez volt, mindig tudtak már a problémáról és mindig dolgoztak rajta, de én ezzel nem tudok mit kezdeni, mert teljesen nyilvánvaló, hogy tudnak a problémáról (ha már a fél város leesik a netről valami központi hiba miatt), és az is teljesen nyilvánvaló, hogy ha már tudnak róla, akkor dolgoznak is rajta. De ha ez rendszeresen előfordul, akkor egy idő után már unalmas a 1412-t hívni azért, hogy ezeket elmondják, addig persze a telefon itteni végén megáll az élet és a munka.