zty

Új tag
  • Tartalmak

    7
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

zty a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
  1. Ez még nem derült ki egyenlőre, de még levelezésben vagyunk...
  2. Inkább én, mivel sokszor kellett bejelentenem, hogy egyszer tisztességesen utánanézzenek, és beállítsák rendesen.
  3. Nos, hosszas küzdelem után, sikerült úrrá lenniük a problémán, nézhetőek a HD csatornák is immár. Kösz mindenkinek a segítséget!
  4. Én is gondoltam rá, hogy nem az én IPTV előfizetésemet ellenőrzik és állítgatják, hanem valaki másét, de mivel az internet kapcsolat működik - és ott felhasználónév, jelszóval kapcsolódik fel -, tehát jó eséllyel nem ez lehet a gond. Viszont az internet kapcsolatnak - úgy gondolom - végül is nincs köze a STB-hoz, így akár még esetleg ez is lehet a probléma. Mit jelent egyébként a stream esetén a 2 SD és 1 HD? Mire gondoljak, ha ezt látom a beállításokban? Köszi!
  5. Nos, az áramtalanítás ezúttal sem segített. Az IPTV streamek száma pedig: 2 SD, 1 HD
  6. Az elosztóba egy UTP kábel érkezik, ami szintén UTP-vel csatlakozik az ISB2201-es set top box-ba, innen pedig HDMI megy a TV-be. Bár az nem világos számomra, hogy ez miért érdekes, ha van olyan csatorna, amely esetében működik a HD formátum, csak nem az összes, a csomaghoz tartozó csatorna esetén van ez így...
  7. Üdv, áprilisban megváltoztattam a TV előfizetésemet, az alap díjcsomagról az IPTV Családi + HD díjcsomag-ra. A számlák azóta úgy is érkeznek, hogy abban a TV előfizetés egyértelműen ezt a csomagot tartalmazza. Ugyanakkor viszont, ha a HD csatornákra kapcsolok a TV készüléken, ott továbbra is csak az a szöveg jelenik meg, hogy a csomagot megrendelhetem a 1412-es telefonszámon. Mivel ezt a csomagot nem csak megrendeltem már, hanem ezt is fizetem hónapok óta, ezért azt gondolom, hogy nem ennek a szövegnek kellene az adott csatornán látszania, hanem a HD formátumú adásnak. Utánanéztem, hogy a csomag mely csatornákat tartalmazza HD-ben és pl a Duna World egyértelműen benne van a csomagban HD adásként. Néhány napja elérhető lett két HD csatorna - az egyik talán az M5 HD - de a többi HD csatorna továbbra sem. Többször bejelentettem már a problémát, személyesen is az ügyfélszolgálaton, de pillanatok alatt lezárták a hibajegyet, hogy az MT hálózatában nem találtak az IPTV szolgáltatásomat érintő meghibásodást. Feltételezem, hogy ez nem is feltétlenül meghibásodás, egyszerűen csak a rendszerükben van valami összekavarodva az előfizetésemnél. Nem igazán van ötletem, hogy mit tudok még tenni az ügyben, úgyhogy bármilyen ötletre nyitott vagyok, ami esetleg segíthet. Kösz, előre is!