Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Törölt_tag6498

Új tag
  • Tartalmak

    7
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Profil megtekintések

Nem engedélyezted ezt a funkciót, ezért nem látod, hogy ki tekintette meg a profilodat a közelmúltban.

Törölt_tag6498 eredményei

Tudóspalánta

Tudóspalánta (3/13)

  1. Törölt_tag6498

    IPTV

    Ez még nem derült ki egyenlőre, de még levelezésben vagyunk...
  2. Törölt_tag6498

    IPTV

    Inkább én, mivel sokszor kellett bejelentenem, hogy egyszer tisztességesen utánanézzenek, és beállítsák rendesen.
  3. Törölt_tag6498

    IPTV

    Nos, hosszas küzdelem után, sikerült úrrá lenniük a problémán, nézhetőek a HD csatornák is immár. Kösz mindenkinek a segítséget!
  4. Törölt_tag6498

    IPTV

    Én is gondoltam rá, hogy nem az én IPTV előfizetésemet ellenőrzik és állítgatják, hanem valaki másét, de mivel az internet kapcsolat működik - és ott felhasználónév, jelszóval kapcsolódik fel -, tehát jó eséllyel nem ez lehet a gond. Viszont az internet kapcsolatnak - úgy gondolom - végül is nincs köze a STB-hoz, így akár még esetleg ez is lehet a probléma. Mit jelent egyébként a stream esetén a 2 SD és 1 HD? Mire gondoljak, ha ezt látom a beállításokban? Köszi!
  5. Törölt_tag6498

    IPTV

    Nos, az áramtalanítás ezúttal sem segített. Az IPTV streamek száma pedig: 2 SD, 1 HD
  6. Törölt_tag6498

    IPTV

    Az elosztóba egy UTP kábel érkezik, ami szintén UTP-vel csatlakozik az ISB2201-es set top box-ba, innen pedig HDMI megy a TV-be. Bár az nem világos számomra, hogy ez miért érdekes, ha van olyan csatorna, amely esetében működik a HD formátum, csak nem az összes, a csomaghoz tartozó csatorna esetén van ez így...
  7. Törölt_tag6498

    IPTV

    Üdv, áprilisban megváltoztattam a TV előfizetésemet, az alap díjcsomagról az IPTV Családi + HD díjcsomag-ra. A számlák azóta úgy is érkeznek, hogy abban a TV előfizetés egyértelműen ezt a csomagot tartalmazza. Ugyanakkor viszont, ha a HD csatornákra kapcsolok a TV készüléken, ott továbbra is csak az a szöveg jelenik meg, hogy a csomagot megrendelhetem a 1412-es telefonszámon. Mivel ezt a csomagot nem csak megrendeltem már, hanem ezt is fizetem hónapok óta, ezért azt gondolom, hogy nem ennek a szövegnek kellene az adott csatornán látszania, hanem a HD formátumú adásnak. Utánanéztem, hogy a csomag mely csatornákat tartalmazza HD-ben és pl a Duna World egyértelműen benne van a csomagban HD adásként. Néhány napja elérhető lett két HD csatorna - az egyik talán az M5 HD - de a többi HD csatorna továbbra sem. Többször bejelentettem már a problémát, személyesen is az ügyfélszolgálaton, de pillanatok alatt lezárták a hibajegyet, hogy az MT hálózatában nem találtak az IPTV szolgáltatásomat érintő meghibásodást. Feltételezem, hogy ez nem is feltétlenül meghibásodás, egyszerűen csak a rendszerükben van valami összekavarodva az előfizetésemnél. Nem igazán van ötletem, hogy mit tudok még tenni az ügyben, úgyhogy bármilyen ötletre nyitott vagyok, ami esetleg segíthet. Kösz, előre is!
×
×
  • Új...