Üdv,
áprilisban megváltoztattam a TV előfizetésemet, az alap díjcsomagról az IPTV Családi + HD díjcsomag-ra. A számlák azóta úgy is érkeznek, hogy abban a TV előfizetés egyértelműen ezt a csomagot tartalmazza. Ugyanakkor viszont, ha a HD csatornákra kapcsolok a TV készüléken, ott továbbra is csak az a szöveg jelenik meg, hogy a csomagot megrendelhetem a 1412-es telefonszámon. Mivel ezt a csomagot nem csak megrendeltem már, hanem ezt is fizetem hónapok óta, ezért azt gondolom, hogy nem ennek a szövegnek kellene az adott csatornán látszania, hanem a HD formátumú adásnak. Utánanéztem, hogy a csomag mely csatornákat tartalmazza HD-ben és pl a Duna World egyértelműen benne van a csomagban HD adásként. Néhány napja elérhető lett két HD csatorna - az egyik talán az M5 HD - de a többi HD csatorna továbbra sem.
Többször bejelentettem már a problémát, személyesen is az ügyfélszolgálaton, de pillanatok alatt lezárták a hibajegyet, hogy az MT hálózatában nem találtak az IPTV szolgáltatásomat érintő meghibásodást. Feltételezem, hogy ez nem is feltétlenül meghibásodás, egyszerűen csak a rendszerükben van valami összekavarodva az előfizetésemnél.
Nem igazán van ötletem, hogy mit tudok még tenni az ügyben, úgyhogy bármilyen ötletre nyitott vagyok, ami esetleg segíthet.
Kösz, előre is!