Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Törölt_tag6620

Új tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Profil megtekintések

Nem engedélyezted ezt a funkciót, ezért nem látod, hogy ki tekintette meg a profilodat a közelmúltban.

Törölt_tag6620 eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. A tegnapi napomon megtanultam ,hogy ahányszor beszélek az ügyfélszolgálattal. Annyi félét mondanak.Rendeltünk egy televízió készüléket a Webshopon keresztül.Csak hogy egy másik"olcsóbb" típust küldtek.Persze a drágábbik áráért.Azt a hibát elkövettük hogy kibontottuk .Mivel nem gondoltunk arra hogy másik készüléket kapunk.Felhívtam őket reggel.Azt mondták hogy vigyem be a készüléket a t-pont-ba. Mivel az előfizetés édesanyám nevén van elmondták hogy milyen meghatalmazást írjunk.A t-pontba Az ügyintéző előttem felhívta a 1412 ahol azt mondták vigyem haza a készüléket mert ők csak az előfizetőtől vehetik át,és otthonról hívjam a 1412-őt ahol megreklamálhatom a tévedést és ők kiküldik a rendelt készüléket. Illetve elviszik a másikat.Irány haza telefon 1412. nagy szenvedések árán odáig jutottunk hogy írnak egy email-t a logisztikai központnak hogy mi a teendő.Tehát 3 telefonálás 3 féle válasz,és félek hogy még nincs vége.Már azon gondolkozok hogy megkeresem a felettes szervüket hogy ilyenkor mi a teendő.
×
×
  • Új...