Ulysses

Új tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Ulysses a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Firstly, thank you for your reply, I though it's just a personal problem, now I'm a little bit relieved that It's some kind of bigger messup. Secondly, I can confrim the slowdown too, firstly I though It's just because of the new internet contract I've signed up for is not in effect yet. But yeah it's been about a month, and still not going above the bare minimum is just plain wrong (Not to mention the horrible WLAN capailites of telekom's router) Best of all is that http://sebessegteszt.telekom.hu/ supposedly measure the speed of the internet accredited by telekom still running java 6 whitch came out in 2006 and lost it's support in 2013, so we can't even measure our speed by means accepted by them, or put up a nicely accredited report because of these reasons. I can only hope they'll do something soon enough...
  2. Üdvözlet! Először is Jó Napot kívánok az olvasóknak. Másodszor, szeretnék feltenni egy kérdést amit remélhetőleg belátható időn belül meg tudunk oldani. Probléma a következő: Lenne egy IP cím (192.99.36.30 Kanada\Motreal) amire az istennek sem képes a routerem csatlakozni(a standard telekomos fehér, lekerekített ZTE routerrről van szó) Már egy napja kínlódok ezzel, próbáltam gyári resetet, tűzfal és egyéb szűrőalkalmatosságokat leállítani, de sehogyan sem képes elérni a címet. Ping parancs mind routerből mind PC ről eredménytelen, (100% os veszteség), a Traceroute pedig 81.183.3.131-ig, tehát a telekom budapesti elosztójáig megy, onnan elvész. A címet tegnap előtt teljesen rendben el tudtam érni probléma nélkül, de mostanra semmilyen kapcsolat nem jön létre. Probléma mellé kérdés: Lehetséges-e, hogy a telekom ezt az IP címet blokkolta-e, hiszen megszűnik a csomag az elosztóban, vagy valami más lehet a probléma? Előre is köszönettel a válasz(ok)ért és az olvasásért!