-
Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.
-
Tartalmak
16 -
Csatlakozás időpontja
-
Utolsó látogatás
Tartalomtípus
Profil
Fórumok
Blogok
Galéria
Articles
Bejegyzések, amit ttfgyb10 posztolt
-
-
Sziasztok. Nincs felvevős köztük, illetve optikai kábelem van.
-
Sziasztok,segítséget szeretnék kérni: IPTV Szuper Családi HD 202009 díjcsomagom van, 3 beltéri egységgel,amiből egy ritkán megy. A probléma a HD adásoknál van,ezt irja a készülék:" A rendszer ennél több HD adást nem tud kiszolgálni." Korábban nem tapasztaltam,pedig volt hogy 3 tv-n is ment egy időben. Köszönöm előre is a segítséget!
-
Ekkor: 2017. 03. 13. at 21:41, Farao írta:
lehetséges. Én ezt nem tudom, de nekem csak ők tudtak segíteni.
Fejlemény: Ismét felhívtam a 1412-t,a telefonos hölgynek elhadartam mi a problémám ,kértem kapcsoljon a gyorsító opcióban jártas műszaki kollégához,amit meg is tett.A szakinak elmondtam amit a hölgynek,hozzátéve,hogy a helyi szakember már többször volt kint,lecserélte a digitális elosztót is,a probléma nem oldódott meg. Látja a sok bejelentést,a hibát helyben nem lehet orvosolni, központból lehet megoldani,amit én helyeseltem.Erre mit csinált a nagy tudású? Ismét kiküldte a helyi szakit (aki nagyon lelkes,le a kalappal előtte).Beszélt a szoftveres részleggel,akik később felhívnak,és elmondják látják a problémát,de még vizsgálják,a hibajegyet nem zárják le.Itt tartok most.
-
18 perce, anonymus írta:
Hibát követsz el!
Nekem írtad?
-
Ekkor: 2017. 03. 11. at 22:32, Farao írta:
Akkor tényleg nem volt a helyzet magaslatán
Ha lezárnák a hibát anélkül hogy megoldották volna, jelentsd be újra és ha van mód ragaszkodj műszakis kolegához, aki a gyorsító opcióval foglalkozik. Sajnos elég kevesen értenek még hozzá
Fejlemény: Kijött ma a T-től a gyorsító opcióhoz értő szaki,kicserélték a digitális elosztót is,de nem tudta megoldani a problémát.Nagy valószínűséggel szoftveres gond van,mondta. DSL tunnel továbbra is down. Várok egy napot,bejelentem ismét!
-
Épp most, Farao írta:
Akkor tényleg nem volt a helyzet magaslatán
Ha lezárnák a hibát anélkül hogy megoldották volna, jelentsd be újra és ha van mód ragaszkodj műszakis kolegához, aki a gyorsító opcióval foglalkozik. Sajnos elég kevesen értenek még hozzá
Abban nem lesz hiba,bízd csak rám,nem vagyok az a fajta
-
25 perce, b10up írta:
Ez úgy ahogy van kamu
Nekem is gyanús volt a dolog,de mint mondtam nem állt a helyzet magaslatán a szaki,ráhagytam
-
2 perce, b10up írta:
Ha amúgy stabil a vonalad, nem kell kimenniük. Fél órás munka nagyjából, amint sorra kerülsz.
Megváltoztattam az admin jelszőt,állítólag így nem tudnak belépni a központból,legalábbis a bekötős koma ezt mondta...
-
35 perce, b10up írta:
Megoldják, addig ne hagyd annyiban, ha minden tunnel menni fog, akkor sokkal jobb lesz használni, mint a sima modemes dsl-t.
Meg is lepődött a hölgy a vonal végén,amikor konkrét megoldást mondtam.Megpróbálják a központból megoldani,ha nem megy,kijönnek helyszínre.Sajnos a telepítő szaki nem állt a helyzet magaslatán,a kollégájának kellett kisegíteni telefonon
-
22 perce, b10up írta:
Igen. A 1412-n jelzed, hogy a DSL tunnel nem megy, folyamatosan váltogatja a külső IP címet, rendezzék össze a szolgáltatást.
Jeleztem,remélem megoldódik a probléma.Köszönöm a segítséget!
-
55 perce, b10up írta:
Menübe belépsz, Internet->Bonding tunnel->Interface status : itt mindennek Up-nak kell lennie. Ha az egyik ág down, akkor már meg is van a szakadás oka.
LTE tunnel: Up
DSL tunnel: Down
Bonding: Up
Ezek szerint megvan a gond: mit tudok tenni?
-
59 perce, b10up írta:
Utána kéne nézni, szerintem ott sem jól lett összerendelve a rendszer, az okoz ilyeneket. Más esetben atomstabilnak kéne lennie.
Hogyan tudok utána nézni? Segítenél?
-
13 perce, b10up írta:
Ha magentás lett a kék helyett a menüje, akkor frissült
Értem,köszönöm! Nekem nemrég kötötték be,első perctől kezdve magentás volt,de nem vagyok a szolgáltatástól elájulva. Naponta megszakad a net,főleg LAN hálózaton,a WLAN rendben van. Ilyenkor restart. Valaki tud rá megoldást? Köszi előre is!
-
26 perce, Farao írta:
Kb 1 hete elvileg mindenkinek frissítették a hgw-t a központból.
És azt hol lehet megnézni?(mármint hogy megtörtént a frissítés)
-
17 órája, Farao írta:
A frissítés óta az elmúlt 1-2 napban volt lehetőségem jobban tesztelni mit is tud így frissítés óta a kütyü. És elég jól meg vagyok vele elégedve
Az LTE jel továbbra is 35-39 között ugrál (még nem volt időm át helyezni az eszközt), és így is 4-5 MB/s a letöltésem steamen. Ez ugye max 50 megabites net elég stabilan
Van hogy megszakad a DSL vagy a LTE része, de mindez szinte észre se vehető, azonnal 1 percen belül újra felépíti a teljes kapcsolatot. Ezt is csak a letöltési sebesség csökkenéséből lehet észrevenni, hisz amíg az egyik megszakad a másik zökkenőmentesen megy tovább.
A DSL downstream line rate továbbra is 10237 kbit/sec, és sokkal ritkábban szakad meg mint korábban. Lehet a DSL hibatűrésen is alakítottak kicsit.
Összességében én teljesen meg vagyok vele elégedve, ebben a formában így bátran ajánlom mindenkinek!
Milyen frissítésről van szó? Hogyan kell csinálni?
E831
itt: TV GO
Posztolva:
Szintén E831 hibakód