Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Törölt_tag6878

Új tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Profil megtekintések

Nem engedélyezted ezt a funkciót, ezért nem látod, hogy ki tekintette meg a profilodat a közelmúltban.

Törölt_tag6878 eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. A helyzet az, hogy rákérdeztem a Huawei-ügyfélszolgálatán, hogy hogy alakul a garancia az új telefonnal kapcsolatban, amit kaptam a szervizelés után. Azt a választ kaptam, hogy az eredeti készülék garanciája él, meghosszabbítva azzal az idővel, amit a szervízben töltött (3 nap). De egy új telefont kaptam vissza, a telefon cserére, nem az vonatkozik, hogy az új készülékre újra indul a garancia? így most van egy új telefonom, amire van két hónap garanciám, a készülék pedig éppen szervízben van, ha esetleg kapok még egy új készüléket vissza akkor arra is csak két hónap lesz a garancia? Ha letelik a két hónap elbuktam a telefon árát, ha ismét meghibásodik a harmadik is?
  2. Sziasztok, a sztorim röviden annyi, hogy decemberben (2015) vettem Huawei P8 Lite telefont, 8 hónap után a wifi problémákkal elküldtem a szervízbe, ahonnan egy új telefon érkezett vissza. Jelentem az új telefon egy hónapig bírta, éppen úton van ez is a szervízbe szintén wifi problémákkal. Gondolom nem meglepő, hogy elvesztettem a bizodalmam a márkában.. a kérdésem az lenne, hogy van-e lehetőségem a szevízen kívül orvosolni a problémát, más márkájú okostelefont szeretnék, mert ez eddig 2-ből 2-szer nem volt okos wifi híjján. A garacia pedig ketyeg, ha kifutok belőle így jártam? Nem tudok érvényesíteni valamilyen vásárlói jogot, hogy más készülékre cserélném a Telekomnál akár ráfizetéssel is? Köszönöm a válaszokat előre is
×
×
  • Új...