Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

BBke

Új tag
  • Tartalmak

    4
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit BBke posztolt

  1. Szia!

    Ezt találtam a T oldalán:

    TLC TCL TV:

    • Conelser 8000 Székesfehérvár Berényi út 72-100. 197-es ép.
      Elérhetőség: +36 (22) 502 866

    Itt egy fórum a TCL TV-vel kapcsolatban. Esetleg érdemes átolvasni, vagy írni az illetőnek a fórumon, hogy mire jutott a szervizzel kapcsolatban.

    https://itcafe.hu/tema/tcl_lcd_es_led_tv-k/keres.php?suser=Seirei

     

  2. Szia!

    Nagyon szépen köszönöm a válaszodat! Mivel Magentás vagyok (Tévé, net, telefon, mobil) így gondoltam, hogy aláírok 1 évet, havidíj kedvezményért.  A D.I.G.I. is ad 3 hónapig 50%  havidíj kedvezményt, 1 éves szerződés esetén.  Nagyjából két éve még sikerült online 1 évre hosszabbítani, de tavaly ilyenkor már nem. Ezek szerint direkt megszüntették volna ezt a lehetőséget?

  3. Üdv!

    A napokban próbáltam hűségidőt hosszabbítani 1 évre, készülék nélkül.  Sajnos az online felületen csak 2 évre lehet készülékkel együtt.  Mind a kettő mobil előfizetésen megnéztem, egyiknél sincs a módosításra lehetőségem. Az egyiknél már lejárt az 1 éves hűségidő, a másiknál még nem. Megnéztem a Dominó kártyámnál is, ott viszont engedné a 2 éves hűséget módosítani 1 évesre.  Bosszantó, hogy egy ilyen egyszerű dolgot nem lehet elintézni online. Próbáltam a díjcsomag varázslóval is, sehogyan sem sikerült.  A Telekom Facebook-on sem tudott segíteni, hiába kaptam egy linket, azzal sem működött. Nem szeretnék csak ezért bemenni egy T pontba, vagy felhívni az ügyfélszolgálatot. 

     

    T1.png

    T2.jpg

  4. Sziasztok!

     

    A legutóbbi Telekom oldal frissítés óta tele van hibával a Telekom fiók. Ahogy belépnék, server error üzenet fogad. Jeleztem már facebook-on a Telekomnak, képernyő mentéseket is küldtem, állítólag továbbították az illetékes kollégáknak. Van valakinek információja, hogy mikor fog normálisan működni?

     

     

×
×
  • Új...