BBke

Új tag
  • Tartalmak

    4
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

BBke a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Szia! Ezt találtam a T oldalán: TLC TCL TV: Conelser 8000 Székesfehérvár Berényi út 72-100. 197-es ép. Elérhetőség: +36 (22) 502 866 Itt egy fórum a TCL TV-vel kapcsolatban. Esetleg érdemes átolvasni, vagy írni az illetőnek a fórumon, hogy mire jutott a szervizzel kapcsolatban. https://itcafe.hu/tema/tcl_lcd_es_led_tv-k/keres.php?suser=Seirei
  2. Szia! Nagyon szépen köszönöm a válaszodat! Mivel Magentás vagyok (Tévé, net, telefon, mobil) így gondoltam, hogy aláírok 1 évet, havidíj kedvezményért. A D.I.G.I. is ad 3 hónapig 50% havidíj kedvezményt, 1 éves szerződés esetén. Nagyjából két éve még sikerült online 1 évre hosszabbítani, de tavaly ilyenkor már nem. Ezek szerint direkt megszüntették volna ezt a lehetőséget?
  3. Üdv! A napokban próbáltam hűségidőt hosszabbítani 1 évre, készülék nélkül. Sajnos az online felületen csak 2 évre lehet készülékkel együtt. Mind a kettő mobil előfizetésen megnéztem, egyiknél sincs a módosításra lehetőségem. Az egyiknél már lejárt az 1 éves hűségidő, a másiknál még nem. Megnéztem a Dominó kártyámnál is, ott viszont engedné a 2 éves hűséget módosítani 1 évesre. Bosszantó, hogy egy ilyen egyszerű dolgot nem lehet elintézni online. Próbáltam a díjcsomag varázslóval is, sehogyan sem sikerült. A Telekom Facebook-on sem tudott segíteni, hiába kaptam egy linket, azzal sem működött. Nem szeretnék csak ezért bemenni egy T pontba, vagy felhívni az ügyfélszolgálatot.
  4. Sziasztok! A legutóbbi Telekom oldal frissítés óta tele van hibával a Telekom fiók. Ahogy belépnék, server error üzenet fogad. Jeleztem már facebook-on a Telekomnak, képernyő mentéseket is küldtem, állítólag továbbították az illetékes kollégáknak. Van valakinek információja, hogy mikor fog normálisan működni?