Nos, a fejlemények a következőek (előrebocsátom, hogy elkeserítő).
Házhozszállítási csoport ebben nem illetékes, mert az üzlet raktárkészlete került foglalásra. Tegnap csak 4x hívtam az ügyfélszolgálatot, ahol folyamatosan csak annyit tudtak mondani, hogy ők is csak e-mailben tudják (gondolom inkább egy ügykezelő rendszeren belül, de mindegy is) jelezni a problémát a webshopos kollégák felé. Továbbá, hogy pár órán belül, vagy a mai nap folyamán törlik.
Reggel elhatároztam, hogy besétálok egy T-pontba, és személyesen töröltetem, de előtte erre rákérdezek a 1430-on. Hát így sem megy. Úgy látszik nagyon komoly hozzáférési szinthez van kötve a 'Törlés' gomb, nemzetbiztonsági kockázatot hordozhat magában. És mikor máskor közlik, hogy hát ehhez bizony az üzlet is kellene, ahol foglalták, mint szombaton. Amikor már esélyem sincs felhívni őket. Pénteken, munkaidőben ez senkinek nem jutott eszébe. Így a törlés várhatóan hétfőn lesz megoldva. Ez a káprázatos, nem a BF.
Gondolván, hogy ilyen a világon nincs, teszek egy próbát a chat-en keresztül. Még annyit, hogy ha már törlöm a rendelést, akkor családon belül lett volna egy kis csere, hozzám került volna egy Honor 8-as, így a törlés után én cserébe egy 7-est rendeltem volna. Szóval chat... Írtam a kollégának, hogy vagy intézkedjenek a törlésről, mert nem lehet az olyan bonyolult, vagy keressünk valami megoldást, én bármit elfogadok. Erre közli, hogy rendeljem meg új előfizetéssel. Igaz, tizeniksz éve vagyok előfizető, változatlan díjcsomaggal, de kössek ezért egy új előfizetést. Nem tudtam nem megkérdezni, hogy ezt komolyan gondolja-e, mert nem tudom eldönteni, hogy ezen az opción sírjak vagy nevessek. Ezen a ponton - sajnos nem túl elegánsan -, de búcsút is vettem az úriembertől.
Szummázva: az egészből nem lesz semmi. Nincs ember, aki rövid időn belül egy rendelést törölni tudna. 1430-at 5x hívtam, 5x kaptam mindig újabb információt. Természetesen utoljára azt, amit tegnap délben kellett volna. Tudom, 100x elhangzik, de nálam is felsejlik a gondolat, hogy ha ez 2016-ban kezelhetetlen feladat egy ekkora IT szolgáltató számára, akkor vajon egy komolyabb ügyben mire számíthatnék?
Be is fejezem, mert ismét csak felhúzom magam, annyit meg nem ér az egész.