fercsibercsi

Új tag
  • Tartalmak

    6
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

fercsibercsi a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. SMS-t és arra is reagáltam, ők nem!
  2. Azonnal vissza írtam a mailra, hogy a hiba nem hárult el, de nem válaszoltak! Most bementem személyesen egy thome pontra, azt mondták hogy még ma kijönnek, de már nem hiszek benne, háromnegyed öt! Elszomorító mennyire nem kezelik az ügyeket!
  3. Hány napom megy rá még erre a szarra???
  4. Chat-n csak a vállalatiakat lehet elérni, a lakosságit persze nem!
  5. Nincs személyes kontakt csak gép, amivel nem lehet megbeszélni semmit! Már mindent kipróbáltam! Kihúztam az áramból, kivettem a kártyát, de csak azt írja ki, hogy "nincs jogosultságom(12)! Ezt a ***** társaságot meg nem lehet elérni sehogy! 6.-án is bejelentettem a hibabejelentőbe és ma is, de a kutya nem reagál rá! Azt hiszem felbontom a szerződést és vigyék p...-be a beltéri szarjukat!
  6. Szeretném kérdezni, hogy a kicserélt tv beltéri egysége miért nem működik? Azt írja ki a tv, hogy nincs jogosultságom(12)! Ez van három napja és persze senkivel nem lehet kommunikálni! Milyen cég az, akinek nincs személyes kontaktja?