Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

tomzee

Tag
  • Tartalmak

    24
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit tomzee posztolt

  1. Sziasztok!

    A március 1-jétől alkalmazott 14,5%-os áremeléssel ("díjkorrekció") kapcsolatban lenne kérdésem.

    A Telekom oldalán lévő infók szerint a havidíjat (listaárat) és bizonyos kedvezményeket (pl. speciális kedvezmény, Telekom kedvezmény, stb.) is érint a 14,5%-os változás.

    A számlámon az "Előfizetési díj kedvezmények" között szerepel egy "Havidíj kedvezmény" tétel, amely viszont nem változott március 1-jétől, vagyis a végösszeg kicsit jobban emelkedett 14,5%-nál (19,3%-kal). Erről lehet tudni valamit (pl. ÁSZF-ben), hogy melyik kedvezményekre nem vonatkozik a 14,5%-os változás? Az előfizetésben vezetékes/otthoni telefon, net, TV van és régebben (2017-ben) lett megkötve a szerződés, jelenleg hűségidő nélküli. A "Speciális kedvezmény" és "Telekom kedvezmény (25%)" tételekre jól van számolva a 14,5%, csak a "Havidíj kedvezmény" maradt ugyanannyi (és ezért lett kicsit magasabb a végösszeg).

     

  2. Sziasztok!

    Most vettem észre, hogy az online ügyfélszolgálatot rendesen átszabták, korábban sok mindent be lehetett állítani, most gyakorlatilag a csomagváltáson kívül másra szinte nem is használható. Konkrétan: otthoni előfizetésnél a vezetékes telefonhoz kapcsolódóan egy csomó beállítási lehetőség volt, most semmi. A vezetékes internetnél is lehetett kezelni az előfizetéshez járó email fiókokat (max. 5db), pl. jelszó megváltoztatása, új fiók igénylése, most semmit nem lehet beállítani. A Dominó előfizetésnél az egyenlegemet rosszul írja ki (a *102# kód jól működik), a mobilinternet beállítások is sokkal részletesebbek voltak, stb.

    Miért kellett az online ügyfélszolgálatot ennyire lebutítani? Ez miért jó az előfizetőknek? Pont a járvány idején az lenne mindekinek az érdeke, hogy minél több dolgot lehessen online elintézni.

     

  3. Végre sikerült megcsinálni. Az volt az állandó visszadobálás oka, hogy a születési helynél írtam szóközt is: "BUDAPEST 08 (MAGYARORSZÁG)", holott teljesen egybe kell írni: "BUDAPEST08(MAGYARORSZÁG)".

    Az a megtévesztő, hogy az igazolványon van szóköz, és amikor beírom a születési helyet és szóközt nyomok, akkor ezt azonnal kitörli a böngésző. Ezt utólag kézzel kijavítottam úgy, hogy a megfelelő helyekre visszaírtam a szóközt, akkor már nem törölte automatikusan, viszont így nem fogadta el. Ha viszont hagyom, hogy törölje ki a szóközt ahol akarja és úgy hagyom, akkor már elfogadja és nem dob vissza, pedig az igazolványban nem pont így szerepel a születési hely. Szóval itt egy kis javítás kellene az adategyeztető oldalon, mert ez így nem elég felhasználóbarát. (Akár az is elég lenne, hogy a helpnél odaírják, hogy a születési helynél a szóközöket az oldal automatikusan kezeli, ne javísuk ki azt, ami automatikusan módosítva lett.)

  4. Üdv!

    Az a problémám, hogy a Dominó adategyeztetésnél a "2. Előfizetői adatok megadása" pontban hiába adok meg minden adatot pontosan, amikor az "Adatok küldése" gombra kattintok, nem megy tovább, hanem visszadob és az összes kitöltött mező pirossal van bekeretezve. Természetesen a feltételeket elfoadtam (kipipálva), az összes mezőt pontosan kitöltöttem (még az emailt és az értesítési telefonszámot is, pedig azok nincsenek *-gal jelölve), de mindig újra és újra visszadob. Kiléptem a Telekom fiókból, majd újra beléptem, megint próbáltam, de ugyanúgy nem tudok továbblépni. Próbáltam másik böngészővel is, de ugyanaz történik. Eddig már kétszer (tavaly és tavalyelőtt) sikerült az online adategyeztetés pontosan ugyanezekkel az adatokkal, nem tudom most miért nem megy. Tehát nem az van, hogy az adatokat lekérdezi a központi nyilvántartásból és utána hibát ad, hanem egyszerűen nem hajlandó a lekérdezést végrehajtani.

    Ez mással is előfordult már (valami rendszerhiba) vagy én rontok el valamit?

  5. Üdv!

    Az ÁSZF 9.sz. melléklet szerint (48-as pont a 14. oldalon)  a 2. és 3. set-top-box 1 évig ingyen van új IPTV előfizető esetén.

    Az a kérdésem, hogy a kedvezményt meglévő IPTV előfizetők is igénybe vehetik-e akkor, ha hűségidőt hosszabbítanak vagy ez csak a "tényleg új" előfizetőkre vonatkozik? (Jelenleg csak 1 STB van az előfizetésben.)

  6. A havi számla végén ez áll:

    2018. augusztus 1-jétõl hatályos módosítások:

    (...)

    "Lezárásra kerül a 2017. október 20-tól elérhetõ Hoppá díjcsomag azzal, hogy a díjcsomagra 2018. augusztus 1-jét követõen új elõfizetõi szerzõdés nem köthetõ, a már meglévõ elõfizetõi szerzõdések igénybevételi feltételei nem módosulnak."

    (...)

    Lehet tudni valamit arról, hogy mi lesz a Hoppá helyett (esetleg módosulnak a feltételei)? Érdemes még aug. 1. előtt hosszabbítani?

     

  7. A havi számla végén lévő értesítés szerint úgy tűnik, hogy augusztus 1-jétől egységesítik a kódolatlan DVB-C csatornákat minden régióban. Így a központi fejállomásról ellátott területeken (pl. Budapesten is) megkapjuk azt a néhány "hiányzó" csatornát, amit kifogásoltunk tavasszal.

    (...)

    "A Digitális Alap csomag Kódolatlan Digitális Alap csomagra módosul."

    (...)

    "A Kódolatlan Digitális Alap csomag kiegészül a következõ csatornákkal: M5, Comedy Central Family, CNN International, Mozi+, Film Cafe, VIASAT6, RTL+, Spektrum Home, Da Vinci Learning, Euronews, Sláger TV."

    (...)

     

  8. Bár most néztem meg a 9. mellékletet, ott tényleg az áll, hogy a korábban megrendelt opció érvényben marad:

    Lezárt akció: újonnan már nem vehető igénybe, a 2018. április 1-jét megelőzően igénybe vett akció az alábbi feltételekkel kerül biztosításra.
    Egyéb kedvezményekkel való együttélés és azok érvényesülési sorrendje:
    - Domino Most,
    - Domino 5 kedvenc szám
    - Domino Nap Plusz
    - Domino 7 Extra
    - Te+Én Plusz
    A felsorolt kedvezmények a fenti sorrendben fognak érvényesülni.

  9. Új csatornakiosztás alapján Budapesten (központi fejállomás) NEM az IPTV Alap 34  csatornáját fogjuk megkapni, hanem CSAK 24-et (3.1 pont, 28.,29. oldal)

    Békéscsaba és környéke: 28 csatorna (3.2 pont)

    Marcali és környéke: 36 (!) csatorna, ráadásul ott megmarad a NatGeo, Spektrum, Discovery is.

    Abasár, stb: 36 csatorna, és itt is megmarad a NatGeo, Spektrum, Discovery.

    Ennyit arról, hogy az egész országban EGYSÉGESEN lesznek kiosztva a kódolatlan DVB-C csatornák.

    Budapestiek kapják a legkevesebbet...

     

  10. 8 perce, anonymus írta:

    Egységesen az egész országban Iptv alap csomag 34 csatornája lesz elérhető mindenhol kódolatlanul. 

    Ezt biztos forrásból tudod?

    Mondjuk a Spektrum, DoQ, NatGeo, Discovery így is úgy is eltűnik, de hát ez van...

  11. Februári számla végén nálam ez szerepelt:

    (...)

    Kivezetésre kerülnek az alábbi, értékesítésében korábban lezárt televízió szolgáltatások:
    - Analóg kábeltelevízió hálózaton nyújtott Start, Alap, Családi, Minimum, Baráti, Szociális és Rádió csomagok (Analóg alapcsomagok);
    - Digitális kábeltelevízió hálózaton nyújtott Családi és Családi+HD csomagok (Digitális alapkínálati csomagok)
    - Digitális kábeltelevízió hálózaton a Családi és Családi+HD csomagok mellett nyújtott (......) kiegészítõ csomagok (Digitális kiegészítõ csomagok)

    Kivezetésre kerül az értékesítésében korábban lezárt Kódolatlan Digitális Kábel TV Családi csomag.

    (...)

    Vagyis szerintem ami megmarad DVB-C-n:

    - Kódolt Digitális Alap csomag: 34 csatorna, ld. ÁSZF 2/d melléklet 2.1 pont

    - Kódolatlan Digitális Alap csomag: 24 csatorna, ld. ÁSZF 2/d melléklet 3.1 pont

     

    Másnak van pontosabb infója erről?

  12. 2 órája, Roli82 írta:

    Linkeld be, a pontos típust és megnézem nekem engedi -e.

    Amiket megnéztem azokra engedte a pontbeváltást.

    Azt hogy melyik üzletbe van, azt a 1414 szerintem megtudja mondani, és rémlik valami olyan hogy 1414 ügyintézön keresztül is belehet váltani a pontokat, de ezt nem mondom 100%-ra.

    Köszi az infókat!

    Ez a készülék érdekelne: Gigaset A120 DECT telefon

  13. 3 órája, Roli82 írta:

    Szia.

    Csak akkor kínálja fel az online beváltást, ha rendelkezel Telekomtól előfizetéses mobil csomaggal és az össze van regisztrálva az otthoni résszel és Telekom fiókkal lépsz be, összeregisztrálni a 1414 is lehet.

    Ha csak otthoni előfizetésed van:

    Kapcsolat pontjaidat online felületen sajnos nem tudod készülékekre, vagy tartozékokra beváltani, ilyenkor a pontfelhasználás Telekom üzletben valósulhat meg.

    Köszi a választ!

    Csak Dominó előfizetés van az otthoni mellett, ezért inkább az üzletben használnám fel a pontokat. Azt honnan tudhatom meg, hogy az általam kinézett készülék melyik Telekom üzletben van készleten? Egyébként a DECT készülékekre is beválthatom a pontokat?

  14. Sziasztok!

    Digitális kábelTV-n (DVB-C), Budapesten, a központi fejállomásról ellátott területen kódolva adják a Bónusz (7-es) csatornát. Nem tudná valaki jelezni egy illetékesnek, hogy nyissák ki a Bónuszt? Egyébként már elég régóta (már tavaly is) kódoltan megy, a csatorna jól be van állítva, mert az EPG infót (ami nem kódolt) szépen kiírja a TV (Samsung DVB-C tuneres lapos TV), most éppen az English Club csatorna megy rajta, de kép/hang nincs, csak azt írja ki, hogy 'Kódolt jel'. A többi, kódolatlan DVB-C csatornát minden gond nélkül tudom nézni.
     

  15. Köszönöm a válaszokat.

    Van értelme "feature request"-ként kérni a fejlesztőket, hogy csinálják meg, vagy tesznek rá hogy 1 user mit kér?

    Google Play oldalon szerepel az "alkalmazas-fejlesztes@telekom.hu" cím, ide érdemes írni?

    Más: a német nyelvű csatornákat (ZDF, RTL, SAT1, ORF) nem fogják betenni a TVGO-ba? Mert a Nagyvilág csomagból jónéhány csatorna már van TVGO-n, a német nyelvűeket meg szépen kihagyták (pont egy német hátterű cég, persze ez más tészta)...

     

  16. Sziasztok!

    TVGO-n hogy lehet váltani másik hangsávra (pl. eredeti nyelvre) azokon a csatornákon, amelyeken van legalább 2 hangsáv? Pl. Discovery, NatGeo esetén hogy tudom az eredeti angol hangsávot hallgatni? DVB-C és IPTV esetén tudok váltani, TVGO-nál nem.

    Egyébként Android-os táblagépen használom.

     

×
×
  • Új...