Springdale

Tag
  • Tartalmak

    13
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Springdale a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
    10+
    10+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

  1. Hello, Bocs, mostanában nem jártam erre A spontán javulást követően azóta is működik, azóta már a közben vásárolt NAS-hoz kapott DDNS szolgáltatással. Értem én, hogy a portot eltolni 2 perc és megéri elméletben növelni vele a biztonságot, de nem igazán értem, mi történik, ha valaki azt látja, hogy az IP címemen nyitva van a 3389-es port, indít egy mstsc.exe-t és elkezdi bruteforce-olni a username-password párosításokat? Nem sok esélye van... Persze gondolom azokra utaznak, akiknél az username admin, a password meg 1234...
  2. Biztosan nem a WS oldotta meg a gondot, mert korábban semmilyen PC nem volt kívülről elérhető RDP-vel, tehát akármi is volt a gond, az nem az adott kliens-ben leledzett.
  3. Hello, Fel is tettem a Wireshark-ot, és próbáltam kapcsolódni. Ami pedig ezután történt, az a lehető legrosszabb, ugyanis legnagyobb megdöbbenésemre csatlakozott, és azóta is megy. Semmin nem változtattam, amikkel kísérletezgettem, mivel nem hoztak változást, azonnal vissza is állítottam. Mit is mondjak, nekem több mint gyanús, hogy hetek óta nem működött, indítok itt egy topic-ot, majd 3 napon belül magától megjavul... Mindegy, köszönöm, akárki is volt, és természetesen mégegyszer köszi mindenkinek, aki hozzászólt! Természetesen véleményeket szívesen olvasnék a spontán gyógyulásról is
  4. Köszönöm, eleve custom port-ra fogom tenni az RDP-t, ha működni fog, de természetesen erős jelszó védi a Windows account-ot... Sajnos a Speedport-nak elég egyszerű log-ja van csak, abban semmi új nem jelenik meg egy-egy sikertelen kapcsolódási kísérlet után. Ja és természetesen nem mindig ugyanonnan próbálkozom, leginkább a mobilomról használnám, ott biztos nem akadályozza semmi
  5. Sziasztok! Köszönöm szépen a segítő szándékot Igen, belső hálóban minden megy, azzal nincs gond. Ma későn érek haza, de holnap felteszem a teamviewer-t, root, ha megvagyok, írok privit! Köszönöm mégegyszer előre is! Ja, az edge traversal ki volt kapcsolva még a Windows által létrehozott RDP firewall rule-ban is. Bekapcsoltam (in, out, tcp, udp), de sajnos nem történt változás. Pedig a definíció alapján tényleg logikusnak tűnt ez is...
  6. Speedport W724V. Státuszban oldalt írja hogy firewall active, de semmi más beállítás nincs a tűzfalhoz Viszont próbáltam a szóbanforgó gépet DMZ-re tenni, és az sem hozott változást. Emellett azért sem értem a dolgot továbbra sem, mert ez így működött, jó darabig. Kipróbálom, hogy a TeamViewer megy-e külső hálóról, ha router gond akkor elvileg annak se kellene - bár az uTorrent sem panaszkodik
  7. Esküszöm megfogadom, viszont használok olyan vállalati gépet is, ahol nem vagyok admin, azon csak RDP kliens van... Úgyhogy ha van ötleted kérlek ne tartsd magadban, köszönöm szépen!
  8. Köszi, én is olvastam erről az IPv6 topicban, és reméltem is hogy végre megvan a megoldás, de nem. Btz segítségével kiderítettük, hogy engem nem raktak NAT mögé. Egyébként a whatsmyip.com és társai ugyanazt az IP-t írják mint amit a router is ( 134.255.69.xxx ) Mondjuk a router említ egy Gateway Adress-t is ami a jóöreg 145.256. tartományban van, ez micsoda? Ma registry editor-ban átírtam az RDP portot, forwardoltam az újat, és annak megfelelően kapcsolódnék, így se megy.
  9. Sziasztok, Hosszú ideje használtam remote desktop-ot DDNS (no-ip) szolgáltatással, hogy az itthoni gépemet bárhonnan elérjem, ez azonban pár hónapja hirtelen megszűnt működni. Most jutottam oda, hogy volt időm nekiülni és foglalkozni a problémával. Mivel szerintem minden stimmel, és itthoni hálózatról megy is az RDP, gyanakszom a szolgáltatóra... Optinet, Budapest, 11. kerület. Amit ellenőriztem: - A DDNS szolgáltató frissíti az IP címemet (de IP címmel is próbáltam csatlakozni, úgy se megy). - Windows Firewall-ban a 3389-es port nyitva (kompletten kikapcsoltam, nem volt változás) - A 3389-es port a routeren (W724V) forwardolva a kliens gép IP címére (TCP és UPD, azonos beállításokkal korábban hónapokig működött). Ezt online eszközökkel ellenőriztem: mxtoolbox.com - 3389 remote desktop Open www.t1shopper.com/ - 134.255.69.xxx is responding on port 3389 (ms-wbt-server). - Próbáltam másik gépre forwardolni a portot, ott bekapcsolni az RDP-t, próbából kikapcsolni az NLA-t, a routeren bekapcsolni az uPnP-t, Windows-ban kikapcsolni az IPv6-ot, semmi. Mivel szerintem minden jól van beállítva, és mégse működik, ezért azon a ponton vagyok, hogy nincs több ötletem. Ha bárkinek van bármi, azt szívesen fogadom és nagyon szépen köszönöm Üdv, Csaba
  10. Jogos, köszi. Akkor nem offolom szét a témát, nyitok egy külön topikot a problémámmal
  11. És miért nem látom a 134.255 kezdetű IP címet a listában, ami elvileg az én publikus címem?
  12. Köszi a választ Tracing route to bix.hu [193.239.149.210] over a maximum of 30 hops: 1 <1 ms <1 ms <1 ms speedport.ip [192.168.1.254] 2 2 ms 1 ms 1 ms 145.236.238.158 3 22 ms 1 ms 1 ms 81.183.3.144 4 2 ms 1 ms 1 ms 81.183.3.145 5 12 ms 1 ms 1 ms 81.183.2.165 6 2 ms 2 ms 2 ms deninet.iszt.hu [217.113.61.234] 7 1 ms 1 ms 1 ms bix.hu [193.239.149.210] Egyébként Optinet, Budapest 11. ker.
  13. Szia! Végre egy nyom! Kb. ősz óta nem működik a remote desktop-om külső hálózatról, azelőtt ment és minden beállítás, portforward, stb. azóta is stimmel. Ma újra nekiültem a dolognak, és nem találtam megoldást. A publikus IP címem a 134.255 tartományban van. Ez lehet a problémám, hívjam az ügyfélszolgálatot? Köszi, üdv: Csaba