Köszönöm a válaszokat. Nem a férjem nevén van, az enyémen van a kártya. Csak a férjem használja. De nem tudom elkérni tőle a kártyát, mert válunk. Válás után akartam visszakérni tőle. Ő ezt a regisztrációs cirkuszt hamarabb tudta, és most írta a nevére online felületen. És hiába vannak meg az eredeti számláim, mivel most ő regisztrált, az ő nevére fog kerülni. A miskolci irodában azt mondák, vegyem fel a kapcsolatot a jogi osztállyal. Ők itt mást nem tudnak tenni. Ugyanis mivel a férjem regisztrált, az ő nevére fog kerülni a kártyám, és nyilván akkor már nem fogom tudni visszaíratni. Nem találom sehol a Jogi Osztály elérhetőségét, az irodában pedig nem tudták megmondani. Az irodában még annyit mondtak, hogy regisztráljak újra. A gond csak az, hogy nincs nálam a kártya, tehát a kódot nem tudom visszaküldeni. De azt sem értem, hogy hogyan lehetne egy kártyához többször regisztrálni? Akkor a rendszer melyik regisztrációt fogja elfogadni? Hogy fog a rendszer dönteni, mi alapján? AZ egész cirkuszról elég kevés az információ szerintem. Utána néztem a hírközlési Felügyeletnél arra a rendeletre, amire hivatkoznak. Abban az szerepel, h a beérkezett adatok alapján a szolgáltató új szerződést köt a beküldő személlyel, és ez a szerződés felülírja a régit. Ez véleményem szerint nagy mocsokság. És kedves KatEdi79 nálunk is én vettem a gyerekeimnek kártyát, az egyik még kiskorú. És nem is értem, hogyan kerülhetne az ő nevére, ha vásárolni nem vásárolhatta meg a kártyát. Persze nyilván nem az ő nevére regisztrálunk, hanem az enyémre még. De mi van, ha vannak olyan szemfüles tinik, akik maguktól meg akarják oldani, hogy segítsenek a szülőknek. A rendeletben az is benne van, hogy ha nem megfelelőek az adatok (gondolom, pl ha kiskorú regisztrál), akkor nem kötnek szerződést, de akkor ez egy jó nagy macera az egész, egy jó nagy ügyfélszívatás. Szerintem. És tehát nem tudom, hogy én hogy tarthatom meg a válófélben lévő kártyámat...