KatEdi79

Tag
  • Tartalmak

    83
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

1 Követő

KatEdi79 a fórumon

  • Rang
    Tudományos tanácsadó
    5
    5

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    50+
    50+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

Profil megtekintések

2098 profilmegtekintés
  1. Szia, köszönöm a segítséget, időközben teljesen megadta magát a Sonym, és úgy döntöttem, hogy nem javíttatom. Ellenben 4 éve megvan a Nokia 130 Dual SIM mobiltelefonom, a továbbiakban azt használom.
  2. Köszönöm szépen a segítséget! Időközben a telefonom teljesen megadta magát, és úgy döntöttem, nem áldozok több pénzt a javításra. Viszont van egy több mint 4 éves Nokia 130-as Dual SIM telefonom, azt használom a továbbiakban.
  3. Sziasztok! Ma egy tragikus eset történt a telefonommal: ráborult egy pohár víz, amitől teljesen beázott. Ezek után azt gondolom, hogy újat kell venni, mert már új akkumulátor és töltőcsatlakozó van benne. Olyat szeretnék, amibe micro SIM kártya kell. Árban se legyen nagyon drága, ne közelítse meg a 100 ezer Ft-ot. Köszönöm a segítséget előre is!
  4. Értem. ? Köszönöm a segítséget ! ? További szép napot ☀ kívánok! ?
  5. Sziasztok! A facebookon a Telekom HU csoportban már feltettem a kérdést, de sajnos nem tudtak segíteni, ezért írok ide. Nemrég olvastam a bejegyzést, hogy a Domino Most szolgáltatás június 1-je óta 190 Ft. Ezek után szeretném lemondani a szolgáltatást. Hogy tudom ezt megtenni? Előre is köszönöm! Üdvözlettel Edina
  6. Köszönöm! ? További szép estét ?!
  7. Sziasztok! SIM kártyám adategyeztetési határideje idén július 18-án jár le. A koronavírus miatt azonban azt a tájékoztatást olvastam, hogy meghosszabbítják. Ez érvényes még, vagy július 18-ig végezzem el az adategyeztetést? ? Köszi ? Üdvözlettel: Edina ?
  8. igen, nyomógombos készülékem van, Nokia 130-as.
  9. Szia nem tudom megnézni, az én telefonom nem androidos
  10. Időközben felhívtam a 1414-et és azt mondta az ügyintéző, hogy nemrég lett aktíválva a bónusz, és a feltöltést a mai napon kezdeményeztem 5000 Ft-tal, így a rendszer még nem érzékelte, hogy van hátra belőle még 49 perc. Bárki is válaszol nekem időközben, köszönöm.
  11. Sziasztok! Nemrég aktiváltam az új feltöltési kedvezményt(3000 Ft feletti feltöltés esetén 50 perc hálózaton belül, amit 7 napon belül használhatok fel). Mai napon 5000 Ft-ot töltöttem SIM-kártyámra, majd ezek után felhívtam a legjobb barátnőmet, akinek ugyan 20-as a száma, de nemrég áthordozta a Telekomhoz, így ingyen beszéltem vele. Ezek után lekérdeztem a *111#-en keresztül a 1, 1, 1, 4, 1 menüpontokat és azt a választ kaptam, h amennyiben rendelkezek feltöltési kedvezménnyel, úgy a kedvezményes egyenleget már felhasználtam. Mától indult el a kedvezmény, a barátnőmmel még csak 1 percet beszéltem, tehát nem járhatott le a kedvezményes egyenlegem. Esetleg valaki itt a fórumban tudna nekem segíteni, tanácsot adni, kihez forduljak? Köszi!
  12. Köszönöm! Esetleg, ha üzletben váltok díjcsomagot(havi díjas), akkor lehet a számok közül választani?
  13. Sziasztok! Amennyiben megrendelem az új Mobil S havi díjas díjcsomagot, az SIM-kártya cserével jár? Köszönöm! KatEdi79
  14. Szia. Nem tudom, de én már lemondtam a feltöltési kedvezményt, ráadásul május 1-től új kedvezmény lépett érvénybe. Részletek itt: www.telekom.hu/lakossagi/szolgaltatasok/mobil/domino-dijcsomagok/feltoltesi-kedvezmeny
  15. Sziasztok! Érdeklődnék, hogyan kérdezhetem le, mennyit telefonáltam a 25 perc feltöltési kedvezményből? Korábban ezt az önkiszolgáló menüpontból az 1,1,1,4,1 menüpontokkal tudtam megtenni. Köszi!