KatEdi79

Tag
  • Tartalmak

    66
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

1 Követő

KatEdi79 a fórumon

  • Rang
    Tudományos főtag
    3
    3

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

Profil megtekintések

919 profilmegtekintés
  1. Most jöttem rá, hogy az én díjcsomagomban(Domino 5) be van kapcsolva, nekem azért kerül ennyibe.
  2. Ezek szerint már nem 9 és 19, hanem 39 és 49 Ft-ért telefonálhatok? Bár most, amikor barátnőmnek írtam húsvét alkalmából SMS-t, 19 Ft-omba került.
  3. Sziasztok! Emlékeztetőül: Szeretnénk tájékoztatni, hogy rendszereink alapján a megadott hívószámon 2018. február 14-én sikeresen megtörtént az adategyeztetés. Amennyiben a továbbiakban az esedékes adategyeztetés elvégzésére felszólító SMS értesítés érkezik készülékére, úgy azt figyelmen kívül hagyhatja. A fenti 2 mondat a Telekom által küldött válasz e-mailből származik, miután én írtam nekik a fenti témával kapcsolatban.
  4. Már megcsináltam bő 1 hónapja, nem csinálom meg még1x!
  5. Sziasztok! Jó hír: vasárnap küldtem a Telekomnak egy e-mailt az ÉN adategyeztetésem sikerességével kapcsolatban. Ma megjött a válasz: az adategyeztetés sikeres volt. Hát nem szupi?!
  6. Na, rájöttem, hogy mi az ábra!? Az én adategyeztetésem sem jó, mert akkor már régen kaptam volna SMS-t, hogy sikeresen volt. Kipróbáltam a család valamennyi tagján is, és náluk is ugyanez volt a helyzet.
  7. Köszi! Majd a honlapon utánanézek a telefonszámnak.
  8. Sziasztok! 1 hónappal ezelőtt, február 14-én végeztettem el a Domino adategyeztetést, de nem tudom, hogy sikeres volt-e az akció. Mit tegyek? Köszi előre is!
  9. Köszönöm mindenkinek a segítséget, azóta már működik!
  10. Köszönöm!!!
  11. Sziasztok! Az Önkiszolgálón próbáltam meg lekérdezni SIM-kártyám rendelkezésre állásának idejét(amit a *102#-tel is le tudtam volna kérdezni) és a hívószám lekötési időt(ami a rendelkezésre állási idő lejártát követő 90 nap), de azt írta ki a telefonom, hogy "elnézést kérünk, kérését technikai okok miatt nem tudtuk teljesíteni". Ez miért van így? Köszi!
  12. Köszi!
  13. Sziasztok! Ugyan én már megcsináltam határidőre az adategyeztetést, nem rólam van szó. Értesültünk már arról, hogy sokan nem egyeztették adataikat 2017.06.30-ig, ezért mind a 3 szolgáltató meghosszabbította 3 hónappal az adategyeztetés határidejét(2017.09.30.). Mi a helyzet akkor, ha valaki addig sem végzi el az adategyeztetést, akkor a telefonszáma megszűnik? Előre is köszi! KatEdi79
  14. Szia, köszönöm a segítséget! A telefonszámot ellenőriztem, át lett hordozva, az eredeti szolgáltató a *****!