KatEdi79

Tag
  • Tartalmak

    68
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

1 Követő

KatEdi79 a fórumon

  • Rang
    Tudományos főtag
    3
    3

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

Profil megtekintések

1.006 profilmegtekintés
  1. Kedves Teherwagon, a 14 nap jövő szombaton fog lejárni. Üdv. KatEdi79
  2. Sziasztok! A feltöltési bónusz kedvezménnyel kapcsolatban szeretnék érdeklődni. A legutóbbi feltöltés során 5000 Ft-tal töltöttem fel az egyenlegemet(most 5391 Ft), így 50 perc ingyenes beszélgetést kaptam ajándékba, amelyből 16 percet beszéltem ingyen. Ehhez képest a kimenő hívások időtartama 21 perc és 13 mp. Kérdés: Hová lett akkor 5 perc? Eddig 3 számot hívtam ingyenesen hálózaton belül. Köszönöm a segítséget előre is! Üdv. KatEdi79
  3. Most jöttem rá, hogy az én díjcsomagomban(Domino 5) be van kapcsolva, nekem azért kerül ennyibe.
  4. Ezek szerint már nem 9 és 19, hanem 39 és 49 Ft-ért telefonálhatok? Bár most, amikor barátnőmnek írtam húsvét alkalmából SMS-t, 19 Ft-omba került.
  5. Sziasztok! Emlékeztetőül: Szeretnénk tájékoztatni, hogy rendszereink alapján a megadott hívószámon 2018. február 14-én sikeresen megtörtént az adategyeztetés. Amennyiben a továbbiakban az esedékes adategyeztetés elvégzésére felszólító SMS értesítés érkezik készülékére, úgy azt figyelmen kívül hagyhatja. A fenti 2 mondat a Telekom által küldött válasz e-mailből származik, miután én írtam nekik a fenti témával kapcsolatban.
  6. Már megcsináltam bő 1 hónapja, nem csinálom meg még1x!
  7. Sziasztok! Jó hír: vasárnap küldtem a Telekomnak egy e-mailt az ÉN adategyeztetésem sikerességével kapcsolatban. Ma megjött a válasz: az adategyeztetés sikeres volt. Hát nem szupi?!
  8. Na, rájöttem, hogy mi az ábra!? Az én adategyeztetésem sem jó, mert akkor már régen kaptam volna SMS-t, hogy sikeresen volt. Kipróbáltam a család valamennyi tagján is, és náluk is ugyanez volt a helyzet.
  9. Köszi! Majd a honlapon utánanézek a telefonszámnak.
  10. Sziasztok! 1 hónappal ezelőtt, február 14-én végeztettem el a Domino adategyeztetést, de nem tudom, hogy sikeres volt-e az akció. Mit tegyek? Köszi előre is!
  11. Köszönöm mindenkinek a segítséget, azóta már működik!
  12. Köszönöm!!!
  13. Sziasztok! Az Önkiszolgálón próbáltam meg lekérdezni SIM-kártyám rendelkezésre állásának idejét(amit a *102#-tel is le tudtam volna kérdezni) és a hívószám lekötési időt(ami a rendelkezésre állási idő lejártát követő 90 nap), de azt írta ki a telefonom, hogy "elnézést kérünk, kérését technikai okok miatt nem tudtuk teljesíteni". Ez miért van így? Köszi!
  14. Köszi!