Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Törölt_tag8222

Tag
  • Tartalmak

    1
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Törölt_tag8222 eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. Üdvözlet. Egy kisebb problémával illetve segítségkéréssel fordulnék a tisztelt fórumozókhoz. A napokban rendeltem online egy mobiltelefont feltöltő kártyás díjcsomagról havidíjas előfizetésre való váltással részletfizetésre. A honlapon a megrendelés sikeres volt és azt írta hogy a készülék illetve szállítás 0 forint majd havi törlesztő részlet xy összeg. Tegnap hívtak a telekomtól adategyeztetés céljából és közölték velem hogy egy elég magas kezdőrészletet be kell fizessek amit ugyan lebeszélhetek de amennyit én telefonálok ez szinte évekbe telne. Valamint a megrendelés lemondása után a visszaigazoló emailben szintén azt írják hogy a telefon kezdőrészlete és átvételi díj 0 forint lett volna. Miért van az hogy az online rendelésnél nem jelenik meg hogy kezdőrészletet kell befizetni mielőtt kézhez vehetném a készüléket? Miért verik át az online vásárlót azzal hogy a megrendelés előtt nem kapja meg a szükséges információt és azt mondják hogy igen tessék 0 forint kezdőrészlettel tiéd a készülék majd az adategyeztetésnél jön a hidegzuhany? Illetve a konkrét kérdésem az volna hogy milyen opció vagy lehetőség van rá hogy online ténylegesen 0 forintos kezdőrészlettel vásároljak mobiltelefont? Sajnos a jelenlegi anyagi helyzetem nem engedi meg hogy ilyen magas kezdőrészletet fizessek. Esetleg új havidíjas előfizetés? Ott is ugyan ez a helyzet? Előre is köszönöm a tisztelt fórumozók válaszát!
×
×
  • Új...