Kbobe

Tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Kbobe a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Köszönöm a választ! Már csak annyi kérdésem lenne, hogy melyik telefonszámon veszik majd a kérésemet, ahol nem adategyeztetni akarok, csak egy sima visszaigazolást? Nem akadékoskodni akarok, csak megoldást egy meglévő problémára, ami sokakat érint.
  2. Dominó feltöltő kártyámmal kapcsolatban szerdán (2017. május 10-én online elvégeztem az adategyeztetést. Állítólag sikeres volt az adategyeztetés, de erről a beígért SMS-t a mai napig nem kaptam meg. Ahogy olvastam, ennek egy munkanapon belül meg kellett volna érkeznie. Mi az oka a késedelemnek, ha sikeres volt az adategyeztetés? Hogyan tudom bizonyítani a későbbiekben, hogy én elvégeztem ezt a kötelezően előírt egyeztetést?