Kbobe

Adategyeztetés utáni SMS

Kérdés

Dominó feltöltő kártyámmal kapcsolatban szerdán (2017. május 10-én online elvégeztem az adategyeztetést. Állítólag sikeres volt az adategyeztetés, de erről a beígért SMS-t a mai napig nem kaptam meg. Ahogy olvastam, ennek egy munkanapon belül meg kellett volna érkeznie. Mi az oka a késedelemnek, ha sikeres volt az adategyeztetés? Hogyan tudom bizonyítani a későbbiekben, hogy én elvégeztem ezt a kötelezően előírt egyeztetést? 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

@Kbobe

Sajnos sokan jelzik hogy az egyeztetés utáni SMS nem jött meg. (Az azonosító kódos megjött?)

Érdeklődj telefonon, hogy biztos sikeres volt e (általában az)

Kérj írásos igazolást, ha úgy érzed nagyon fontos ennek későbbi bizonygatása.

Ha sikeres volt a dolog, nem tiltanak le a hálózatról.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most