Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Eva29225

Tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Eva29225 eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. Panaszvonal! Meeg annyit, hogy en az utlevelemmel intztem online. Latszoolag sikerült, azonnal "elfogadta". (csak a visszajelzes hianyzik.) Probald meg az utleveellel, azt 100 %-osan tudom, hogy az EU-ban tökeletesen helyettesiti a szemelyit. Kivetel nelkül mindenhol el kell fogadniuk. (Hivatalos ügyeket inteezek itt vele, mint Nagykövetseg, Munkaüyi Hivatal, stb.) , s annak alapjan nyitottam meg a bankszamlaszamot is. Mondom, irdd le, hogy Te az adategyeztetest elvegezted ekkor es ekkor.... Pontosan irdd fel Magadnak, mikor egyeztettel. Nalam, ha megszünik a kartya, atutalasokat nem fogok tudni intezni, az pedig komoly dolgokat fog maga utan vonni. Leirom nekik aj.levelben, mert onnantol a fellösseg - ha nem is zökkenömentesen, s csak hosszu tavon, de jogilag - az öveek.
  2. Panaszvonal! Hasonlo a problemam, nalam ugyan ugy tünt, sikeres volt a manöver, viszont az igert sms-es visszajlzes a sikeressegröl 11 nap alatt sem erkezett meg. Külföldön elve, nalam is komoly problmakat fog okozni ez a fejetlenseg, dehat a Telekomot mindez nem erdekli. Tudod, az ugy van, hogy csak a polgarnak vannak kötelessegei. Szerintem (biztos, ami biztos alapon) ajanlott leveelben jelezd a problemat a Telekomnak. En ezt teszem, mert az ilyen online-oldalakon soha-semmiert nem vallal senki felelösseget. (Magyar Telekom Nyrt. H-1117 Budapest, Kaposvar utca 5-7.)
×
×
  • Új...