Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Pottyke

Tag
  • Tartalmak

    3
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Pottyke eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. A második hívásnál az ügyfélszolgálatos sem azt nem tudta megmondani, hogy lett-e korábban egyeztetve, sem azt hogy sikeres volt-e. Így leegyeztettük az adatokat újra. Nos már ennek is lassan 4 hete, a hó vége közeleg......sms sehol. Aki személyesen vagy online intézte már rég túl van tajta, sőt van olyan kollégám aki már 3x kapott smst, mindig ugyanazzal a szöveggel. Egy kolléga megkapta angolul is pluszba.
  2. Az első sorban írtam le, hogy nem engedi a rendszer az online adategyeztetést számomra! Szóval nem, nem tudtál segíteni! De köszi.
  3. Helló! Én domino kártyás vagyok! A domino adategyeztetésnél online nem is engedi a rendszer, azt írja ki "Nem megfelelő telefonszámot adtál meg! Kérjük, hogy hívd ügyfélszolgálatunkat az +36-80-630-045-ös telefonszámunkon!" Na kérem én már kétszer egyeztettem ezen a számon az adataimat, azt mondta mindkét kezelő hogy az egyeztetés sikeres volt, kapok majd róla egy sms-t. Egyszer 05.18-án egyeztettem, másodszor 05.31-én. Mindkét hívás 30 perc volt amiből 25-öt várakoztam. De ez nem is érdekel, a lényeg hogy meglegyen. Nos azóta is várom azokat az sms-eket. Azon gondolkodom, hogy bemegyek személyesen, mert ha letiltják a sim kártyám, én kitépem az összes hajam. 15 éves koromtól ez a számom. 3 hét már bőven eltelt és semmi! Mi a teendő ilyenkor? Rendben van ez így, vagy parázzak a hiányzó sms-ek miatt?
×
×
  • Új...