Pottyke

Sikeres vagy sikertelen?

Kérdés

Helló!

Én domino kártyás vagyok! A domino adategyeztetésnél online nem is engedi a rendszer, azt írja ki "Nem megfelelő telefonszámot adtál meg! Kérjük, hogy hívd ügyfélszolgálatunkat az +36-80-630-045-ös telefonszámunkon!" Na kérem én már kétszer egyeztettem ezen a számon az adataimat, azt mondta mindkét kezelő hogy az egyeztetés sikeres volt, kapok majd róla egy sms-t. Egyszer 05.18-án egyeztettem, másodszor 05.31-én. Mindkét hívás 30 perc volt amiből 25-öt várakoztam. De ez nem is érdekel, a lényeg hogy meglegyen. Nos azóta is várom azokat az sms-eket. Azon gondolkodom, hogy bemegyek személyesen, mert ha letiltják a sim kártyám, én kitépem az összes hajam. 15 éves koromtól ez a számom.  3 hét már bőven eltelt és semmi! Mi a teendő ilyenkor? Rendben van ez így, vagy parázzak a hiányzó sms-ek miatt?

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Pottyke

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

9 válasz erre a kérdésre

Hello @Pottyke, a dupla egyeztetés miatt biztosan rendben van a számod, és egy másik tagtársunk esete alapján az sms is jön majd (lehet, hogy németül is) :D

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

A második hívásnál az ügyfélszolgálatos sem azt nem tudta megmondani, hogy lett-e korábban egyeztetve, sem azt hogy sikeres volt-e. Így leegyeztettük az adatokat újra. Nos már ennek is lassan 4 hete, a hó vége közeleg......sms sehol. Aki személyesen vagy online intézte már rég túl van tajta, sőt van olyan kollégám aki már 3x kapott smst, mindig ugyanazzal a szöveggel. Egy kolléga megkapta angolul is pluszba. xD

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Pottyke

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ha tippelnem kéne akkor azért mert ki megy az igény hatósági adatbázisba onnan meg semmi info nem pattan vissza. Sokkal elegánsabban kellet volna ezt megoldani csak az a baj. Hogy ez szolgáltató és Állambácsi közös munkája kéne. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@anonymus

Vagy kap kettőt :)

Azt nem értem, hogy miért lehet kétszer egyeztetni. Kiírhatná a rendszer, hogy erre az évre már letudva, így a második ügyfélszolgálatos ezt láthatta volna.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
2 órája, btz írta:

@Pottyke

Ha két ügyintéző is azt mondta, hogy sikeresen adategyeztettél, akkor nincs miért paráznod. Az SMS pedig rendszerint heteket késik, erre már sokan panaszkodtak itt a fórumon is.

Kérdés csak az hogy mind kétszer meg is csinálták (gondolom igen) mert akkor sms is csúszik gondolom én.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@Pottyke

Ha két ügyintéző is azt mondta, hogy sikeresen adategyeztettél, akkor nincs miért paráznod. Az SMS pedig rendszerint heteket késik, erre már sokan panaszkodtak itt a fórumon is.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szívesen! Üdv.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Az első sorban írtam le, hogy nem engedi a rendszer az online adategyeztetést számomra!:D  Szóval nem, nem tudtál segíteni! De köszi.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia Pottyke!

Június 30-ig még van lehetőséged, most már online is egyeztethetsz. Részletek itt:

https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/segitunk/domino-adatellenorzes

Remélem, tudtam segíteni?!

További szép napot! Edina

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most