A történések időrendben:
1. májusban Telekom ügyfélszolgálaton azonosítottam az adataimat. Egyetlen, élő Domino SIM-kártyám van.
2. Június 27-én a kérdéses SIM-re SMS érkezett: "Kedves ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ön az új jogszabályozás miatt korlát feletti számú Domino SIM-kártyával rendelkezik, így kérjük, keresse fel az önhöz legközelebbi Telekom üzletünket 2017. úlius 30-ig, és nyilatkozzon arról, hogy mely előfizetéseit kívánja megtartani. Fontos, hogy ha nem nyilatkozik, úgy az összes előfizetése megszűnik 2017. júl. 1-jétől. Üdvözlettel: Telekom."
3. Június 28-án online felületen megsimételtem az adategyeztetést. Sikeres üzenetet kaptam, megerősítés és értésítés "néhány nap múlva SMS-ben"
4. Ezután felhívtam az ügyfélszolgálatot, ismertettem a fentieket. A telefonon végzettt adategyeztetés is sikeres volt, de erről nem kaptam SMS-t és azt mondta az ügyintéző, hogy személyesen is be kell mennem az ügyfélszolgálatra, hogy biztosan ne deaktiválják az egyetlen Domino SIM kártyámat.
A májusi adategyeztetéstől eltérően ez most eredményes lesz? Nem fogják az "egyeztetett" SIM-et július 1-én kikapcsolni. Egy riasztó rendszerbe van beépítve - igencsak kellemetlen lenne.