Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

gyetvai

Tag
  • Tartalmak

    4
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

gyetvai eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. 29-én megismételtem a májusi - látszólag sikeres - adategyeztetést. Ez alkalommal is személyesen, ahogy javasolták. Az SMS állítása, miszerint "korlát feletti számú Domino SIM-kártyával" rendelkezem, hamis volt, a Telekom adatbázisában egyetlen SIM-mel rendelkezem. A szóbeli tájékoztatás alapján a probléma az, hogy a SIM az árusító T. parner nevén volt, az adategyeztetések nagy száma miatt pedig az eltelt idő nem volt elegendő, hogy a SIM kártyát az árusító nevéről a nevemre írják.
  2. Köszönöm a választ! Újra bemegyek az ügyfélszolgálatra és megismétlem a személyes bejelenést. Azért non-sens, hogy érdemben most is ugyanazt tudom nyilatkozni: egyetlen élő, használt Domino SIM-kártyám van. Ezt a szolgáltató is tudja, de megfenyeget hogy az "összes előfizetésem" megszűnik. A zseni átlátja a káoszt, a kisember rendet tart, a Telekom...az ügyfelet ugráltatja?
  3. A történések időrendben: 1. májusban Telekom ügyfélszolgálaton azonosítottam az adataimat. Egyetlen, élő Domino SIM-kártyám van. 2. Június 27-én a kérdéses SIM-re SMS érkezett: "Kedves ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ön az új jogszabályozás miatt korlát feletti számú Domino SIM-kártyával rendelkezik, így kérjük, keresse fel az önhöz legközelebbi Telekom üzletünket 2017. úlius 30-ig, és nyilatkozzon arról, hogy mely előfizetéseit kívánja megtartani. Fontos, hogy ha nem nyilatkozik, úgy az összes előfizetése megszűnik 2017. júl. 1-jétől. Üdvözlettel: Telekom." 3. Június 28-án online felületen megsimételtem az adategyeztetést. Sikeres üzenetet kaptam, megerősítés és értésítés "néhány nap múlva SMS-ben" 4. Ezután felhívtam az ügyfélszolgálatot, ismertettem a fentieket. A telefonon végzettt adategyeztetés is sikeres volt, de erről nem kaptam SMS-t és azt mondta az ügyintéző, hogy személyesen is be kell mennem az ügyfélszolgálatra, hogy biztosan ne deaktiválják az egyetlen Domino SIM kártyámat. A májusi adategyeztetéstől eltérően ez most eredményes lesz? Nem fogják az "egyeztetett" SIM-et július 1-én kikapcsolni. Egy riasztó rendszerbe van beépítve - igencsak kellemetlen lenne.
×
×
  • Új...