Üdvözletem!
Annyit szeretnék hozzá fűzni az előttem szólókhoz, hogy maximálisan igazuk van, és amit a Telekom
megengedett most magának, az a mai szolgáltatási díj fényében nagyon szomorú. Több mint 20 éve vagyok
hűséges hozzájuk, nem kevés a havi díj amit fizetek nekik minden hónapban, és az egész családom is így van
ezzel. Édesanyám még feltöltős, és március 16-án bementem személyesen az ügyfélszolgálatra hogy megoldják
a regisztrációt a nevem alá, nehogy valamit rosszul csináljak. Ott meg is oldották a gondomat, legalábbis azt hittem. Majd továbbra is kapott sms-t édesanyám, így felhívtam az ügyfélszolgálatot májusban, hogy nézzenek már legyenek kedvesek utána, hogy minden rendben van-e, ahol azt mondták hogy igen, minden oké már az én nevem alá be van regisztrálva. Majd júniusban ismét az sms jött, és megint telefonáltam, ahol megnyugtattak,
hogy minden rendben van. Erre szombaton a szívbeteg, és balesetben megsérült édesanyám számát
megszüntették! Több órás, és ez most nagyon komolyan, több órás telefonálás, és kapcsolgatás után, felvették a jegyzőkönyvet, a panaszommal majd közölték, hogy az ügyfélszolgálat látja azt hogy a nevem alatt be van
regisztrálva, de ahol ezt kikapcsolták ott a 80-as számon nem! Na ez az érdekes! Sajnálják, tévedtek, hibáztak, majd 72 órán belül új regisztrációt követően visszakapja édesanyám a vonalat és ezzel el van minden rendezve!
Ja! És amilyen eddig beállított szolgáltatásai voltak, azokat újra kell kérnie, mert hogy az nem kerül vissza
automatikusan! Én meg kapjak idegrohamot, hogy édesanyámmal ha történik valami nem tud értesíteni senkit! Akkor is gondolom, hogy nagyon sajnálnák! Ma már lejárt a 48 óra, de még mindig semmi. Gondolom, hogy annyira tévedtek, és annyira sajnálják, hogy simán a 72 óra utolsó percét is ki fogják várni. Ha én tévedtem volna, meg is érdemelném teszem hozzá!
Ja! Még azt is mondták, ha véletlenül mégsem kapná vissza 72 órán belül, akkor telefonáljak újra!
Hányszor fogják a 72 órát indítani?
Nagyon kíváncsi leszek rá, hogy ezután mi lesz, kikértem a hanganyagokat és mivel márciusban foglalt
időpontom volt, így azt is tudom igazolni, de hogy ezt nem hagyom annyiban az tuti! Ezt csak azért szerettem
volna megosztani, mert látom hogy nem vagyok egyedül ezzel a problémával, nem lehet ennyiben hagyni, és
mindig mindent lenyelni, és valahogy nem vígasztal, hogy más szolgáltatónál is tévednek, ami valóban így van, de ekkorát, és ilyen eljárással?!? Köszönöm, hogy mindezt leírhattam! Zs