arlika

Tag
  • Tartalmak

    5
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

arlika a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
  1. Köszönöm szépen btz-nek az értékelést! Zs
  2. Kedves szabofe! Bocsánat, de még nem tudok egyenesen válaszolni neked, kicsit új még nekem ez az egész. Nagyon szépen köszönöm az érdeklődésedet, és a segítségedet. Valami csoda folytán ma reggelre van vonala ismét édesanyámnak, és vissza kapta a beállított opciókat, de ezen kívül semmi mást, gondolom amit kértem kivizsgálást még mindig folyik, de nagyon kíváncsi leszek rá, hogy mit fognak mondani, azon kívül, hogy sajnálják. De a legfontosabb, hogy végre biztonságban tudom édesanyámat, mert ismét elérhető! Nagyon köszönöm Neked a segítségedet, és a támogatásodat. Szép napot kívánok Neked is és mindenkinek! Zs
  3. Kedves szabofe! Nagyon szépen köszönöm, megnézem! Köszönöm a segítséget, igazán kedves vagy, hogy törődsz a problémámmal, holott van neked is gondod! Szép napot kívánok! Zs
  4. Ismét Üdvözletem mindenkinek! A korábbi üzenetemhez annyit szeretnék hozzá tenni, hogy ma lejárt a 72 óra, és az ismételt telefonálásnak az lett az eredménye, hogy a 80-as számon azt mondták, hogy nagyon sajnálják de ismét valami történt, mert továbbra sem érvényes a regisztráció amit szombaton ők csináltak. Újra kell adatot egyeztetni, jelzem hogy most már harmadszorra, és ismét 72 óra amíg lesz édesanyámnak vonala. Hívjam a 1414-et. Hívtam ahol azt mondták, hogy ez nagyon érdekes, mert hogy nem igazán találkoztak ilyennel, hogy már a második regisztráció után még mindig nem érvényes az adategyeztetés, úgyhogy ismételten meg kell csinálni.. Szóval ez már azért mindennek a teteje. Ja és jövőre remélik, hogy ilyen már nem lesz. Azt gondolom, hogy nagyon sok ügyfél máshol lesz jövőre. Kérdezem én, hogy meddig lehet szórakozni ezzel, és meddig lehet a hibát, hibával tetézni, és próbálok nagyon türelmes lenni, de már nem nagyon megy ennyi probléma után. Ismét felvették a jegyzőkönyvet, és ismét kivizsgálják, de minek amikor semmi sem változik, és senki sem tudja, hogy mi is a probléma, és hogyan lehet rajta segíteni. Hányszor lesz 72 óra, úgy hogy semmi gond nincs velem, és az adataimmal azt mondták az ügyfélszolgálaton? Ha így haladunk, addig húzzák a 72 órákat amíg végleg megszűnik a szám?! Kérik az elnézést, de attól még nem lesz megoldva a probléma, és senki sem tud semmit tenni, csak újra és újra felvenni az adatokat, és újra és újra indítani a 72 órát. Köszönöm, hogy mindezt megoszthattam. Zs
  5. Üdvözletem! Annyit szeretnék hozzá fűzni az előttem szólókhoz, hogy maximálisan igazuk van, és amit a Telekom megengedett most magának, az a mai szolgáltatási díj fényében nagyon szomorú. Több mint 20 éve vagyok hűséges hozzájuk, nem kevés a havi díj amit fizetek nekik minden hónapban, és az egész családom is így van ezzel. Édesanyám még feltöltős, és március 16-án bementem személyesen az ügyfélszolgálatra hogy megoldják a regisztrációt a nevem alá, nehogy valamit rosszul csináljak. Ott meg is oldották a gondomat, legalábbis azt hittem. Majd továbbra is kapott sms-t édesanyám, így felhívtam az ügyfélszolgálatot májusban, hogy nézzenek már legyenek kedvesek utána, hogy minden rendben van-e, ahol azt mondták hogy igen, minden oké már az én nevem alá be van regisztrálva. Majd júniusban ismét az sms jött, és megint telefonáltam, ahol megnyugtattak, hogy minden rendben van. Erre szombaton a szívbeteg, és balesetben megsérült édesanyám számát megszüntették! Több órás, és ez most nagyon komolyan, több órás telefonálás, és kapcsolgatás után, felvették a jegyzőkönyvet, a panaszommal majd közölték, hogy az ügyfélszolgálat látja azt hogy a nevem alatt be van regisztrálva, de ahol ezt kikapcsolták ott a 80-as számon nem! Na ez az érdekes! Sajnálják, tévedtek, hibáztak, majd 72 órán belül új regisztrációt követően visszakapja édesanyám a vonalat és ezzel el van minden rendezve! Ja! És amilyen eddig beállított szolgáltatásai voltak, azokat újra kell kérnie, mert hogy az nem kerül vissza automatikusan! Én meg kapjak idegrohamot, hogy édesanyámmal ha történik valami nem tud értesíteni senkit! Akkor is gondolom, hogy nagyon sajnálnák! Ma már lejárt a 48 óra, de még mindig semmi. Gondolom, hogy annyira tévedtek, és annyira sajnálják, hogy simán a 72 óra utolsó percét is ki fogják várni. Ha én tévedtem volna, meg is érdemelném teszem hozzá! Ja! Még azt is mondták, ha véletlenül mégsem kapná vissza 72 órán belül, akkor telefonáljak újra! Hányszor fogják a 72 órát indítani? Nagyon kíváncsi leszek rá, hogy ezután mi lesz, kikértem a hanganyagokat és mivel márciusban foglalt időpontom volt, így azt is tudom igazolni, de hogy ezt nem hagyom annyiban az tuti! Ezt csak azért szerettem volna megosztani, mert látom hogy nem vagyok egyedül ezzel a problémával, nem lehet ennyiben hagyni, és mindig mindent lenyelni, és valahogy nem vígasztal, hogy más szolgáltatónál is tévednek, ami valóban így van, de ekkorát, és ilyen eljárással?!? Köszönöm, hogy mindezt leírhattam! Zs