Csenge

Tag
  • Tartalmak

    1
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Csenge a fórumon

  • Rang
    Bronz tag
  1. Tisztelt Telekom! Májusban telefonos adategyeztetést végeztem el, kollégájuk azt mondta ez sikeres volt nincs más teendőm. Július 1.-én mégis letiltották a kártyám. Felhívtam az ügyfélszolgálatot (1,5 óra várakozás) újra egyeztettünk szintén azt mondta a hölgy hogy sikeres volt,72 óra és élni fog a kártyám. Ma újra hívtam Önöket ahol közölték hogy nem volt sikeres a regisztráció ismételjem meg újra. A honlapon feltüntetett telefonszám azonnali segítséget ígér, ez nem történik meg. Aztán közlik hogy hívjam a 1414-et itt alapból elutasítanak ahogy megadom a dominós telefonszám, nem mellesleg a letiltott kártyáról nem hívható. Személyesen az üzletben sem tudnak segíteni. Két sikeres regisztráció után se értesítés se semmi. Aztán mégis kiderül hogy sikertelen. Nem tud segíteni senki, várjak 72 órát. Hányszor 72 órát várjunk??????????? Felháborító. Meddig maradunk elszigetelve telefon nélkül, és mikor lesz érdemleges segítség? Ki fogja azt nekem kárpótolni hogy kitudja hányszor 72 óráig nem tudom használni a telefonom? Botrányos. A Call centeres kollégák tudatlansága is felháborító!