Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

NGyula

Tag
  • Tartalmak

    1
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

NGyula eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. Sziasztok! Van egy leadott rendelésem, amit 06.28-án jóváhagyott a pénzügyi osztály. 07.07-én kaptam egy sms-t, hogy a termékrendelést 30 napon belül teljesítik, és a szállítással kapcsolatban hamarosan felveszik velem a kapcsolatot. Azóta semmi.... Az ügyfélszolgálatot többször (sokszor) hívtam, hogy mi is a helyzet, de egy ideig csak annyi, hogy látják a rendelést, és türelemmel várjak. Múlt hét pénteken meg végre valaki vette a fáradságot, és utána nézett: a rendelés elakadt a fene nagyon automatizált rendszerben. Majd azt mondták, hogy manuálisan továbbküldték, és SOS-re tették. Tegnap megint csak azt a választ kaptam, hogy türelemmel várjak. Tényleg nem lehet ezt megoldani fizikailag, szellemileg, hogy valaki ( mondjuk egy informatikus- talán van egynéhány a cégnél) odaüljön egy gép elé, és manuálisan megoldja a rendeléstovábbítást, számlakiállítást, és végre csak úgy egyszerűen működjön a rendelés teljesítése? Az elmúlt pár napban volt készleten, és rendelhető a készülék (Samsung QE65Q7C ívelt SMART UHD 4K QLED TV, http://www.telekom.hu/shop/termek/Samsung+QE65Q7C+ivelt+SMART+UHD+4K+QLED+TV--TV+SAM+UE65Q7C?contractType=home&commitmentPeriod=0&sku=jsku1754616155&paymentType=INSTALLMENT ) Előre is köszönet, amennyiben sikerül!
×
×
  • Új...