Lyyndaa

Tag
  • Tartalmak

    5
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Lyyndaa a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
  1. A kábelek a sok szakadás miatt ki lettek cserélve. Ez a technológia váltást hogy tudom elintézni a t-homnál? Egyébként nagyon szépen köszönöm a segítséget.
  2. Azt hiszem megtaláltam.
  3. Sajnos nem találtam meg ezeket a beállításokat. Ha tudnál pontosabbat hol keressem az jó lenne. Egyébként huewei ha35-11 típusú a HGW. Köszi
  4. Ezeket találtam. Remélem használható. Köszönöm előre is segítséget.
  5. Sziasztok!Előre is elnézést, hosszú lesz a probléma, de ez már kb 8 éve húzódó dolog. Szeretnék tanácsot kérni a következő problémára. A kezdetektől a t- home-nál van az internet+tv+telefon szolgáltatásunk. A szereld magad csomaggal kezdődött. A modemhez saját routert csatlakoztattunk. egy idő után folyamatossá vált az internet szakadozás. Szokásos hibaelhárítás történt (újraindítás, kábel kihúzás) majd szinte minden alkalommal hibabejelentést kellett tennünk és csak központilag tudták megoldani a problémát vagy kijött egy szerelő méregetett, beállított vmit és ismét néhány napig jó lett majd újrakezdődött . Volt már azóta többször router csere (így már 5 routerünk halmozódott fel) modem csere. Most legutóbb olyan modemet kaptunk ami egyben router is. Nagy fehér sok lámpával. Igen laikus vagyok nem szakértő. Ellenben szakértő szerelte be.... A hiba továbbra is fennáll. kb 2 naponta elmegy az internet általában a lámpák úgy világítanak ahogy kell néha viszont a DSL lámpa kialszik, időnként a laptopon a wifi kijelez egy sárga felkiáltó jelet de nem mindig. Megy az újraindítás, kábel kihúzás de nagyon gyakran kell még most is telefonálni hibabejelentés miatt. Létezik erre vmi megoldás? Kezd már nagyon idegesítő lenni. Köszönöm előre is.