Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Merges

Tag
  • Tartalmak

    5
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Profil megtekintések

Nem engedélyezted ezt a funkciót, ezért nem látod, hogy ki tekintette meg a profilodat a közelmúltban.

Merges eredményei

Tudóspalánta

Tudóspalánta (3/13)

  1. Megmondom őszintén sehol semmiféle egyenleget nem látok. Sem a mobilinternetre vonatkozó pontot. Saját adataimnál látom a cégnevet, akihez tartozik a flotta, vezetéknévnél és telefonszámnál pedig a telefonszámom szerepel.
  2. Számomra zavaros, hogy minden szolgáltatáshoz külön jelszó kell. Érdekes mód, miután elpanaszoltam magam, rá néhánxy órára működött. Pillanatnyi gond volt? A fő gondom az volna most már, hogy a flottás számom van és a telekom alkalmazás eddig mutatta hogy mennyi mobilinternetem van hátra, most már nem. Annyit ír, hogy: "Az egyenlegek nem elérhetőek."
  3. Ahhoz, hogy belépjek az ügyfélszolgálatra, felhasználónév és jelszó kell. Engem viszont nem enged be. Jelszót - mint fentebb írtam - nem ad, ugyanis nem fogadja el az ellenőrző kódot. Ördögi kör.
  4. Hello! Nem tudok új jelszót igényelni az email címemhez. Arról nem is beszélve, hogy az email címhez tartozó jelszó biztosan jó, ugyanis jelszókezelőt használok. DE rendben, kérjünk új jelszót. Csak kár hogy nem működik. Hol kell jelezni? Kik az illetékesek? Egyre rosszabb a telekom.
×
×
  • Új...