Edo67

Tag
  • Tartalmak

    1
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Edo67 a fórumon

  • Rang
    Új tag
  1. Hello! 1 hete online rendeltem 1 tv-t részletre, meglévő otthoni szolgáltatás mellé. Mivel nem kaptam visszaigazoló emailt, másnap felhívtam a 1414-et. Az ügyintéző nem találta a megrendelésemet, ezért berögzítette újra. Közben elmondta, hogy mivel mi már beszéltünk már nem fognak keresni, csak jóváhagyás után a Gls, a szállítás miatt. Ez jövő héten meg is lesz, illetve pár perc múlva megkapom a visszaigazoló emailt. Az email azóta sem érkezett meg, az ügyfélszolgálat nem mond semmi konkrétumot, csak a 30 napos szállítást. Nem tudok megrendelés azonosítót. Kb mennyit kell még várni? A jóváhagyás hány napig tart? Az online felületen még mindig nem látom a rendeléseim alatt. Így hogy lehet követni az állapotát?