vpeti22

Tag
  • Tartalmak

    14
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit vpeti22 posztolt


  1. Ekkor: 2018. 11. 19. at 16:42, Kalimera írta:

    T.jpg

    Nálam ez a távirányító dupláz TTI STB-3112 CDA készülékkel.
    Bármit képes duplázni, ami egymás után kétszer is megnyomható.
    Az Infó gomb hatására például azonnal ki is lép.
    Többször óvatosan kell lenyomni, hogy megmaradjon a képernyőn a műsor információ.

    Nagyszüleimnek is ez az új távirányító van Technicolor ISB2201 box-szal. Amikor náluk voltam és a csatornasorrendet állítottam, duplázást akkor nem tapasztaltam. Elégedettek a szolgáltatással. Viszont a mi Tatung boxunk (ugyanez a STB-3112CDA) az egyel előbbi univerzális távval dupláz rendesen. Csatornaváltáskor és a menüben való navigáláskor is. Amikor először bejelentettem hibára, elmondtam a szerelőnek, hogy mióta ez az új szoftver van az új felülettel, azóta csinálja ezt. Azt mondta nekem, hogy a Tatung boxokhoz lett igazítva az új szoftver.


  2. Ekkor: 2018-1-1 at 15:26, vpeti22 írta:

    Sziasztok!
    Boldog újévet mindenkinek!

    Feleségem most kapott új készüléket karácsonyra, azon megy most a TVGO. Aztán sok agyalás után rájöttem, hogy mi lehet a gond. Volt már más applikáció is ami nem működött a telefonomon. Ott megoldották a problémát. Ugyanis az volt a hiba, hogy bizonyos felbontás alatt hibásan működött az app. Itt hasonló probléma gondolok. Az én telefonom felbontása csak  480x854 és valószínűleg azért dobja lejátszáskor a hibaüzenetet. Könnyű mondani az ügyfélnek, hogy mert rootolt, meg ki tudja milyen a telefon, fogalma sincs róla. Az enyém nem az, gyári LG készülék, úgyhogy engem már nem tudnának olyan könnyen lerázni, HA foglalkoznának vele. Szerintem foglalkozniuk kellene a problémával, ha már a szolgáltatás része. Meg is látszik hogy milyen értékeléseket kap az applikáció a Play áruházban, de az sem érdekli az applikáció készítőit.

    Sziasztok!

    Mai nappal kíváncsiságból újra feltelepítettem az LG telefonomra a TVGO alkalmazást és láss csodát, működnek a TV csatornák!!! Nagyon meglepődtem! :) Úgy látszik valamit csinálhattak vele, hogy most működik más készülékeken is.


  3. Szia!
    Annyi biztos, hogy nem nálam van a hiba, mert az összes többi csatorna képaránya jó. Nem nagyítom ki a képet - mert lehetne - de akkor az összes többi képe meg bazi nagy lenne, a széle kilógna a képből. Nincs kisebb tv-m 80cm-es LED.


  4. Sziasztok! Pár napja vettem észre, hogy a Boomerang csatornánál nem stimmel a képarány. Én ugye nyújtva szoktam nézni a 4:3-as adásokat, úgy állítottam be a boxot. Ennél a csatornánál viszont a 16:9-es képarányt is középre rakja alul-felül gyászkerettel, így már alig látni a képet. Nem vették volna észre, vagy a Boomerang állt át a napokban rossz képarányra?


  5. Sziasztok!
    Boldog újévet mindenkinek!

    Feleségem most kapott új készüléket karácsonyra, azon megy most a TVGO. Aztán sok agyalás után rájöttem, hogy mi lehet a gond. Volt már más applikáció is ami nem működött a telefonomon. Ott megoldották a problémát. Ugyanis az volt a hiba, hogy bizonyos felbontás alatt hibásan működött az app. Itt hasonló probléma gondolok. Az én telefonom felbontása csak  480x854 és valószínűleg azért dobja lejátszáskor a hibaüzenetet. Könnyű mondani az ügyfélnek, hogy mert rootolt, meg ki tudja milyen a telefon, fogalma sincs róla. Az enyém nem az, gyári LG készülék, úgyhogy engem már nem tudnának olyan könnyen lerázni, HA foglalkoznának vele. Szerintem foglalkozniuk kellene a problémával, ha már a szolgáltatás része. Meg is látszik hogy milyen értékeléseket kap az applikáció a Play áruházban, de az sem érdekli az applikáció készítőit.


  6. 7 órája, btz írta:

    @ApaFia

    Bővül az, lehetne gyorsabb is, de megfelelő ütemben. Olvasom az NMHH-n folyamatosan adják ki az engedélyeket a Szupergyors internetes fejlesztésekhez. 

    Csak épp nem Budapest belvárosban, hanem vidéken. Itt marad a max. 15 Mbit/s. A Telekom oldalán is ellenőriztem, hogy nem is várható itt fejlesztés. Talán azért mert van másik szolgáltató is.


  7. Ekkor: 2017. 11. 17. at 11:26, btz írta:

    @vpeti22

    Azt már tudjuk, hogy NatGeoHD,  SpílerHD, HetiTV, Shorts TV bekerül,  Sundance, Sport M kikerül

    Köszi! :) Éppen ma küldtek e-mailt a változásokról. Én is úgy gondolom, hogy nem valami nagy eresztés a mostani változás az elmúlt évekhez képest... Főleg mivel még lehetett volna bővíteni a kínálatot, mert van mivel. A Heti TV-nek vagy a Shorts TV-nek nem hiszem, hogy olyan sok nézője lesz.


  8. Köszönöm! :) Majd év vége fele lehet aktuális lesz! De telefont semmiképp nem vennék szolgáltatótól, egyrészt mert lehúznának előleggel, másrészt meg nem éri meg havonta azért többet fizetni + még a telefon részletét ha van. Most egy másik szolgáltatónál vagyok, és ott is ugyanazt mondták amikor bementem hozzájuk! :D Inkább akkor megveszem üzletben vagy üzletben részletre.


  9. Sziasztok!

    Ha már előleg, akkor most megkérdezném, hogy abban az esetben is kell ilyet fizetni, ha már 1 éve otthoni előfizető vagyok és kötnék egy mobil előfizetéses csomagot, természetesen készülék nélkül! :D

    Köszönöm!


  10. Ekkor: 2017. 10. 04. at 23:03, gombilaci írta:

    Lehet már tudni, hogy legalább az egy gombnyomás duplán érzékelésének hibája mikor lesz javítva?

    Azt nehezen hiszem el ,hogy hónapokig tart egy ilyet javítani és kiadni!

    Remélem hamar megcsinálják, mert már hónapok óta ilyen sz...! Ha valakinek ez öröm ott a Telekomnál, hogy minden második csatornát átugrik, minden elismerésem! Más gond nincs is a felülettel és nem is volt, ezt az egyet ilyen nehéz kijavítani úgy látszik!


  11. Szia!

    Látom neked is Speedport Entry 2i van. A napokban jött rá új szoftver, a képek alapján az látom, hogy neked is már az új van fennt (Wifi FON képes). Azt kell, hogy mondjam, nekem is lassabb lett az internetem a napokban. Először nem tudtam mitől, de gyanítom az új szoft a ludas. A vonal adatok is teljesen mást mutatnak, mint eddig... Valaki ezt nagyon elbaltázta... Nem szeretném ha a Wifi FON szolgáltatás a sávszélességem rovására menjen.