Kebcont

Tag
  • Tartalmak

    1
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Kebcont a fórumon

  • Rang
    Új tag
  1. Tisztelt Fórum! A mai napon szembesültem a Telekom nem igazán ügyfélbarát viselkedésével. Eddig, ha késedelmes fizetésem volt, tájékoztattak hogy 30 napon belül egyenlítsem ki a tartozásom. A 30. napon ismét kaptam egy sms-t, hogy 3 napon belül egyenlítsem ki a tartozásom, különben korlátozzák a szolgáltatást. Tehát kaptam két értesítést. Ma viszont már nem kaptam második értesítést, a 30. napon egyszerűen korlátozták a szolgáltatást. Úgy látszik, a Telekomnak nagyon sok, több 10000 Ft-os havi számlát fizető előfizetője van és így próbálja csökkenteni ezen előfizetők számát. Kérdésem, hogy megváltozott az értesítés rendszere? Ha igen, erről miért nem tájékoztatják az előfizetőket?