nelloci

Tag
  • Tartalmak

    6
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

nelloci a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
  1. Köszi a választ! De ott hogyan érvényesül az online kedvezmény??
  2. 2017. januárjában rendeltem meg online egy új előfizetést, SIM kártyával, illetve házhoz szállítással. Gondoltam megnézem milyen készüléket lehetne hozzá választani, de ez a hibaüzenet lép fel: Ehhez az előfizetéshez jelenleg nem tudsz akciós készüléket vásárolni. Próbáld meg egy másik előfizetéseddel vagy vásárolj készüléket új előfizetéssel. Miért van ez? Most akkor nem választhatok abszolút készüléket? Köszönöm a válaszokat előre is!
  3. Sziasztok! Előfizetést rendeltem még januárban, Sim kártyával és 0Ft-ért hozták ki. Most készüléket szeretnék online rendelni meglévő előfizetésem mellé, de hibaüzenetként ezt írja: "Ehhez az előfizetéshez jelenleg nem tudsz akciós készüléket vásárolni. Próbáld meg egy másik előfizetéseddel vagy vásárolj készüléket új előfizetéssel." Azt az információt kaptam, hogy mivel nem fizettem 5000Ft-ot a sim kártyáért, azért nem tudok online rendelni készüléket, csak személyesen. Nem lehetne ezt valahogy orvosolni, hogy ne kelljen betipegni az üzletbe? Gondolom személyesen nincs készülék kedvezmény..:( Köszi a segítséget!