moltiboy

dijcsomagváltás

Kérdés

Én még december 5.-én jeleztem az űgyfélszolgálat felé dijcsomag váltási szándékomat családi+hd csomagról,szuper családi+Hd csomagra. A dijcsomag váltás azóta sem valosult meg. Azota már többször is visszahivtam a 1412-es telefonszámot. .Azt válaszolták hogy "belső rendszer híba miatt nem tud felfrisűlni a dijcsomag szuper családi+ hd-ra, s a hiba kijavitásán dolgoznak az informatikusok." A legutobbi mult hét pénteki telefonálásom alkalmával azt válaszolta az űgyintéző hőlgy hogy még 1 vagy 2 nap és a hiba elhárul.Ma hétfő van, a megrendelt dijcsomag továbbra sem látható! Pedig a családomnak karácsonyi ajándéknak is szántam volna a tv csomag megrendelését! Nem tudom nincs-e erre egy tőrvényben előirt határidő, ameddig a bejelentett hibát orvosolni kell? Lassan már tőbb mint két hete húzodik. Egyre kisebb az esély látok arra hogy karácsonyig elindul a szolgáltatás. Kiváncsi vagyok mikorra lesz belőle valami. Nem tudom más is járt már igy, vagy csak én vagyok ilyen szerencsétlen? 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

0 válasz erre a kérdésre

Még nincsenek válaszok erre a kérdésre

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most