moltiboy

Tag
  • Tartalmak

    4
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

moltiboy a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Én még december 5.-én jeleztem az űgyfélszolgálat felé dijcsomag váltási szándékomat családi+hd csomagról,szuper családi+Hd csomagra. A dijcsomag váltás azóta sem valosult meg. Azota már többször is visszahivtam a 1412-es telefonszámot. .Azt válaszolták hogy "belső rendszer híba miatt nem tud felfrisűlni a dijcsomag szuper családi+ hd-ra, s a hiba kijavitásán dolgoznak az informatikusok." A legutobbi mult hét pénteki telefonálásom alkalmával azt válaszolta az űgyintéző hőlgy hogy még 1 vagy 2 nap és a hiba elhárul.Ma hétfő van, a megrendelt dijcsomag továbbra sem látható! Pedig a családomnak karácsonyi ajándéknak is szántam volna a tv csomag megrendelését! Nem tudom nincs-e erre egy tőrvényben előirt határidő, ameddig a bejelentett hibát orvosolni kell? Lassan már tőbb mint két hete húzodik. Egyre kisebb az esély látok arra hogy karácsonyig elindul a szolgáltatás. Kiváncsi vagyok mikorra lesz belőle valami. Nem tudom más is járt már igy, vagy csak én vagyok ilyen szerencsétlen?
  2. Igen. a médiabox gyári visszaállitása megtőrtént! Azota beszéltem ujra az ügyfélszolgálattal ahol az ügyintétő sem értette hogy mért nem indult még el a megrendelt dijcsomag. Azt mondta hogy elmegy és utána néz, majd mikor visszajőtt közölte hogy a problémát jelezte informatikus kollégának. Utánanéznek hogy mi lehet a gond, s visszafog hivni telefonon. Változás azóta sem történt, visszahivás sem volt.
  3. Még hétfőn megrendeltem a dijcsomag váltást családi+HD csomagról, Szuper családi+HD csomagra. Kérdésem az lenne hogy mennyi idó telik el a szolgáltatás megrendelése és aktiválása között? Már 5 nap eltelt és még mindig csak a sima családi+HD csatornák aktivak. Előre is köszőnőm a válaszukat!
  4. Nekem április 2-án kőttőték be az IPTV-t.+ a NETMÁNIA M internetet.  kezdetektől fogva nen tudom ősszekapcsolni előfizetésemet a TVGO-val. Nem sikerült sem kóddal, sem az ügyfélazonositó megadásával átmeneti technikai hibára hivatkozva.  Bejelentettem hibára  az ügyfélszolgálaton még április 11.-én ahol felvették a hibajegyett. Másnap kaptam egy sms-t, amelyben elismerték hogy a hiba a telekom rendszerében van, javitásig türelmemet kérik Régebben sat tv+ mobilinternet előfizetésem volt/ arrol váltottam/akkor hibátlanul működött ugyanazokon az eszközökön. /Samsung notebook vagy Wayteq táblagép android 4.4 operációs rendszerrel..Azotta három hét telt el,s a hiba ugyanugy fenáll. Napokban ismét hivtam az ügyfélszolgálatot ahol azt mondták hogy  hogy ez  egy nyitott hibajegy, s a hiba javitása még folyamatban van. Mennyi egy bejelentett hiba maximális javitási ideje? Számithatok rá hogy a közeljőőben én is tudom majd nézni a tvgo? Másnál is van hasonló hiba?