December 17-én megrendeltünk egy tv készüléket az interneten keresztül. Január 6.-án kaptunk egy sms-t, miszerint a megrendelést átadták kiszállításra. Január 13.-án megkaptuk a szerződést miszerint legkésőbb január 30.-ig megkapjuk a készüléket. A mai napig nem kaptuk meg. Többször érdeklődtünk a telefonos ügyfélszolgálaton, ahol mindannyiszor azt a választ kaptuk, hogy számítógépes hiba van, és majd küldik a készüléket, de hogy mikor azt nem tudják. Mit lehet ilyenkor tenni?
Kérdés
Törölt_tag7585
December 17-én megrendeltünk egy tv készüléket az interneten keresztül. Január 6.-án kaptunk egy sms-t, miszerint a megrendelést átadták kiszállításra. Január 13.-án megkaptuk a szerződést miszerint legkésőbb január 30.-ig megkapjuk a készüléket. A mai napig nem kaptuk meg. Többször érdeklődtünk a telefonos ügyfélszolgálaton, ahol mindannyiszor azt a választ kaptuk, hogy számítógépes hiba van, és majd küldik a készüléket, de hogy mikor azt nem tudják. Mit lehet ilyenkor tenni?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
0 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.