Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Tv készülék vásárlása


Törölt_tag7585

Kérdés

December 17-én megrendeltünk egy tv készüléket az interneten keresztül. Január 6.-án kaptunk egy sms-t, miszerint a megrendelést átadták kiszállításra. Január 13.-án megkaptuk a szerződést miszerint legkésőbb január 30.-ig megkapjuk a készüléket. A mai napig nem kaptuk meg. Többször érdeklődtünk a telefonos ügyfélszolgálaton, ahol mindannyiszor azt a választ kaptuk, hogy számítógépes hiba van, és majd küldik a készüléket, de hogy mikor azt nem tudják. Mit lehet ilyenkor tenni?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

0 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Még nincsenek válaszok erre a kérdésre

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...