Posztolva ekkor: February 15, 2017 Jó napot. Azt szeretném kérdezni h meglévő előfizetésem áttudom e másnak a nevére írni? Tisztelettel:Edina Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
4 Posztolva: February 15, 2017 (szerkesztve) Szép napot! Otthoni szolgáltatás(ok) esetén hol kérhetem az átírást és mennyibe kerül? A szolgáltatás(ok) átírását az alábbi módokon egyszerűen kezdeményezheted: e-mailben (az innen letölthető igényt kitöltve és az előfizető kézjegyével ellátva kérjük beszkennelni, és csatolni) illetve a 1414-es telefonszámunkon, amennyiben mindkét fél jelen van az igény jelzésekor. Az átírás egyszeri díja bruttó 990 Ft, melyet az átvállaló előfizető első havi számlájában számlázunk ki. Több szolgáltatás egyidejű átírási igénye esetén a díjat egy tranzakcióra számlázzuk, nem szolgáltatásonként. Elhalálozás esetén a nyilatkozatot az özvegy/örökös saját kézjegyével szükséges ellátni. Az özvegyre/örökösre történő átírás díjmentes. Az átírás teljesítési ideje, amennyiben az előfizető minden szükséges adatot megadott, dokumentumokat csatolt, és a folyószámlán nincs díjtartozás, maximum 15 nap. Felhívjuk figyelmed a további fontos feltételekre: a telefonos és személyes ügyintézés esetén mindkét félnek jelen kell lennie az igény benyújtásakor, az írásban érkezett igényt csak az előfizető és az átvállaló aláírásával hitelesítve fogadjuk el, meglévő hűségidő esetén az átvállaló előfizetőnek vállalnia kell, hogy az átírást követően, ha a szolgáltatást a hűségidő lejárata előtt szüntetné meg, akkor az adott szerződéses jogviszonnyal kapcsolatosan igénybe vett összes (átadó-átvevő előfizető által igénybe vett) kedvezményt visszafizeti. Elhalálozás esetén: személyes ügyintézés esetén a halotti anyakönyvi kivonat, vagy annak - közjegyző által hitelesített - másolatának bemutatása szükséges, telefonos ügyintézés esetén a halotti anyakönyvi kivonat számát kell bediktálni, az írásos kérelemben szükséges a halotti anyakönyvi kivonat számának feltüntetése, illetve, ha örökösre történik az átírás, a hagyatékátadó végzést is be kell mutatni, vagy a hiteles másolatot postai úton kell a fenti címünkre elküldeni. Fontos információ, hogy átírás és áthelyezés egyszerre nem igényelhető, mivel egyszerre csak egy szerződésmódosítási igény indítható. Ilyen esetben - a gyorsabb ügyintézés miatt - célszerű a 1414-es telefonszámunkon először az átírást, majd az áthelyezést kezdeményezni. Milyen adatok, dokumentumok szükségesek az átírási igényhez otthoni előfizetések esetén? Az átírási igényeknél eltérő adatok/csatolandó dokumentumok szükségesek lakossági és üzleti ügyfelek esetében. Átírási igényhez szükséges adatok lakossági előfizetés esetén: szolgáltatást/szolgáltatásokat Átadó és Átvállaló előfizető adatai, Átvállaló ügyfél személyes adatai, kapcsolattartó telefonszáma, számlázási címe, MT azonosító/Ügyfélszám vagy Ügyfél-azonosító, Átvállaló előfizető előfizetői kategóriája (egyéni, vagy üzleti), szolgáltatás(ok) telepítési címe, telefonszolgáltatás esetén az állomás kapcsolási száma, az átírni kívánt szolgáltatások megnevezése, az Átadó és az Átvevő előfizetők aláírása (üzleti előfizetőnél cégszerű aláírás). Átírási igényhez szükséges további dokumentumok üzleti előfizetés esetén: 30 napnál nem régebbi hiteles cégkivonat vagy cégbizonyítvány, vagy a képviseletre jogosult által kinyomtatott, ellenjegyzett cégkivonat, alapító okirat, egyéb bejegyző okirat, vállalkozói igazolvány, vagy a cégbírósági bejegyző végzés eredeti példányának hiteles másolata, aláírási címpéldány hiteles másolata, vagy az azzal egyenértékű, ügyvéd által ellenjegyzett aláírás-minta, amennyiben nem az aláírásra jogosult jár el a Gazdálkodó szervezet nevében, úgy a cégjegyzési joggal rendelkező(k) aláírásával ellátott meghatalmazás eredeti példánya, csatolva a cégjegyzési joggal rendelkező(k) aláírási címpéldányának hiteles változatát, vagy az azzal egyenértékű, ügyvéd által ellenjegyzett aláírás-mintát. A szerződésmódosítás az innen letölthető nyomtatvánnyal kezdeményezhető, ami a legegyszerűbben e-mailben (beszkennelve vagy fotózva) küldhető el ügyfélszolgálatunknak. Szerkesztve ekkor: February 15, 2017 Szerkesztő: anonymus Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
Posztolva ekkor:
Jó napot.
Azt szeretném kérdezni h meglévő előfizetésem áttudom e másnak a nevére írni?
Tisztelettel:Edina
Bejegyzés megosztása
Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon