Ugrás a tartalomhoz
  • 0

jelszó


kele

Kérdés

2 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 4

Hello @kele, ez alapján Domino kártyád van. Domino esetén nincs központilag vagy vásárláskor megadott jelszó, helyett az adott kártyáról lehet megadni a 1777-en vagy a *111#-en. szóval ha a 1777 szerint már van ilyened, akkor az előző tulaj vagy te vagy más (pl. családtag, aki hozzéfért a telódhoz) állította be. ha nem tudod, mi lehet, akkor a legegyszerűbb, ha a Té honlapján kérsz helyette egyet (nem a fiókban, hanem a telefonszámot külön megadva, és az elfelejtettem a jelszavamat választva). nehezítés, hogy ez az ügyfélszolgálat szerint csak akkor megy, ha korábban állítottál be biztonsági kérdést vagy legalább egy e-mail címet (a múltkor a gyereknél belefutottam, de aztán mi megtaláltuk, így nem próbáltam végül). ha nem, akkor Té üzlet (ha nem te vagy a felhasználó, akkor papírokat kérnek, meg van valami díja is talán, de törlik a jelenlegit, majd a 1777-en vagy a a *111#-en megadhatsz egy újat)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...