kele

jelszó

Kérdés

Üdv!

 

Előfizetést akartam rendelni a telekom fiókomhoz. Ötszámjegyű kódot kér. Az 1777-en bejártam az ajánlott utat, hogy beállítsam. Állítólag már van, de nekem erről gőzöm sincs, ki mikor mit állított be. Hol kaphatok erről valami tájékoztatást?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Hello @kele, ez alapján Domino kártyád van. Domino esetén nincs központilag vagy vásárláskor megadott jelszó, helyett az adott kártyáról lehet megadni a 1777-en vagy a *111#-en. szóval ha a 1777 szerint már van ilyened, akkor az előző tulaj vagy te vagy más (pl. családtag, aki hozzéfért a telódhoz) állította be. ha nem tudod, mi lehet, akkor a legegyszerűbb, ha a Té honlapján kérsz helyette egyet (nem a fiókban, hanem a telefonszámot külön megadva, és az elfelejtettem a jelszavamat választva). nehezítés, hogy ez az ügyfélszolgálat szerint csak akkor megy, ha korábban állítottál be biztonsági kérdést vagy legalább egy e-mail címet (a múltkor a gyereknél belefutottam, de aztán mi megtaláltuk, így nem próbáltam végül). ha nem, akkor Té üzlet (ha nem te vagy a felhasználó, akkor papírokat kérnek, meg van valami díja is talán, de törlik a jelenlegit, majd a 1777-en vagy a a *111#-en megadhatsz egy újat)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most