Jó napot kívánok ! ********* ügyfélazonosítós fogyasztó vagyok. Sajnos az elmúlt időben rengeteg problémánk van a szolgáltatásukkal./TV,internet,vezetékes telefon/ Nagyon szeretnék ha végleges javítást tudnának eszközölni, nem csak ideiglenest. Állandóan a modemeket újra kell indítani ( ha betölt egyáltalán /.Kétszintes családi háznál ahol kettő modem van igen fárasztó, hogy állandóan lépcsőzünk. Nagyon bosszús ügyfelek vagyunk már. Gondolkodjanak hogyan enyhíthetnék az eddig okozott kellemetlenségüket. Nagyot csalódtunk a szolgáltatásukba, mert amikor a szerződést megkötöttük minden szépet és jót ígért az ügyintéző. Májusban lejár a hűség aláírásunk, nagyon gondolkodunk a továbbiakban .
Köszönettel : Kollárné (szerződő: Kollár Ákos )
Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: ahammer személyes adat
Kérdés
Törölt_tag6059
Jó napot kívánok ! ********* ügyfélazonosítós fogyasztó vagyok. Sajnos az elmúlt időben rengeteg problémánk van a szolgáltatásukkal./TV,internet,vezetékes telefon/ Nagyon szeretnék ha végleges javítást tudnának eszközölni, nem csak ideiglenest. Állandóan a modemeket újra kell indítani ( ha betölt egyáltalán /.Kétszintes családi háznál ahol kettő modem van igen fárasztó, hogy állandóan lépcsőzünk. Nagyon bosszús ügyfelek vagyunk már. Gondolkodjanak hogyan enyhíthetnék az eddig okozott kellemetlenségüket. Nagyot csalódtunk a szolgáltatásukba, mert amikor a szerződést megkötöttük minden szépet és jót ígért az ügyintéző. Májusban lejár a hűség aláírásunk, nagyon gondolkodunk a továbbiakban .
Köszönettel : Kollárné (szerződő: Kollár Ákos )
Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: ahammerszemélyes adat
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.