Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Reklamáció


Törölt_tag6059

Kérdés

Jó napot kívánok ! ********* ügyfélazonosítós  fogyasztó vagyok. Sajnos az elmúlt időben rengeteg problémánk van a szolgáltatásukkal./TV,internet,vezetékes telefon/ Nagyon szeretnék ha végleges javítást tudnának eszközölni, nem csak ideiglenest. Állandóan a modemeket újra kell indítani ( ha betölt egyáltalán /.Kétszintes családi háznál ahol kettő modem van igen fárasztó, hogy állandóan lépcsőzünk. Nagyon bosszús ügyfelek vagyunk már. Gondolkodjanak hogyan enyhíthetnék az eddig okozott kellemetlenségüket. Nagyot csalódtunk a szolgáltatásukba, mert amikor a szerződést megkötöttük minden szépet és jót ígért az ügyintéző.  Májusban lejár a hűség aláírásunk, nagyon gondolkodunk a továbbiakban . 

Köszönettel : Kollárné  (szerződő: Kollár Ákos )

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: ahammer
személyes adat
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...