Kérdés

Jó napot kívánok ! ********* ügyfélazonosítós  fogyasztó vagyok. Sajnos az elmúlt időben rengeteg problémánk van a szolgáltatásukkal./TV,internet,vezetékes telefon/ Nagyon szeretnék ha végleges javítást tudnának eszközölni, nem csak ideiglenest. Állandóan a modemeket újra kell indítani ( ha betölt egyáltalán /.Kétszintes családi háznál ahol kettő modem van igen fárasztó, hogy állandóan lépcsőzünk. Nagyon bosszús ügyfelek vagyunk már. Gondolkodjanak hogyan enyhíthetnék az eddig okozott kellemetlenségüket. Nagyot csalódtunk a szolgáltatásukba, mert amikor a szerződést megkötöttük minden szépet és jót ígért az ügyintéző.  Májusban lejár a hűség aláírásunk, nagyon gondolkodunk a továbbiakban . 

Köszönettel : Kollárné  (szerződő: Kollár Ákos )

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: ahammer
személyes adat

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

1412 hívd fel és jelezd kérlek hogy régóta elhúzódó problémád van, illetve jelezd kötbér igényed. Utóbbit a hiba végleges elhárítása után lehet meg állapítani hogy jár nem jár mennyi jár. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most