Törölt_tag8675 Posztolva ekkor: 2017. június 12. Megosztás Posztolva ekkor: 2017. június 12. Sziasztok! Vásároltam tavaly 2 domino-s feltöltőkártyát és a mostani adategyeztetés során, azt írja a weboldal hibás telefonszám a kártyák napi használatba vannak. Nem értem a dolgot. Valaki okosabb adjon rá magyarázatot. Elöre is köszönöm. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 teherwagon Posztolva: 2017. június 13. Megosztás Posztolva: 2017. június 13. Hello @arlinamid, a korábbi fórumposztok alapján volt és talán még van is olyan hiba, hogy ha korábban előfizetéses volt a szám, akkor egyelőre nem megy az egyeztetés. mivel kettőd van, így a helyedben nem várnék, hívnám a Té ügyfélszolgálatot (mi ügyfelek vagyunk, mint te, így nem látjuk a hátteret) Telefonon a +36-80-630-045-ös telefonszámon minden nap 7 és 22 óra között. Ez a telefonszám belföldön díjmentesen hívható. Kérünk, hogy arról számról telefonálj, amelynek az adatait egyeztetni szeretnéd! Külföldről hívd a +36-30-344-0861-es számot! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Törölt_tag8675
Sziasztok! Vásároltam tavaly 2 domino-s feltöltőkártyát és a mostani adategyeztetés során, azt írja a weboldal hibás telefonszám a kártyák napi használatba vannak. Nem értem a dolgot. Valaki okosabb adjon rá magyarázatot. Elöre is köszönöm.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.