Négy napja váltottam előfizetésről Domino csomagra számhordozással. A régi SIM-et rögtön letiltották, kaptam egy újat, ami működik, azonban több problémám is felmerült.
- A Telekom weboldalán bejelentkezve semmilyen infót nem ír a profilomban az új csomagomról, nem tudok online egyenleget lekérdezni, több hivatkozás is (mint pl. a webes tudakozó) különböző hibaüzeneteket dob vissza. A Domino MOST aktiválása is a szinte üres profilomba irányít át. Amíg előfizetésem volt, számtalan beállítási lehetőségem állt rendelkezésre a csomagommal kapcsolatban, ebből feltételezem, hogy ez Domino esetén sincs másképp.
- Nem jelzi ki a számomat másoknak, amit az előző miatt nem is tudok átállítani.
- Furcsa mód mai napig tudok mobilnetezni, pedig nem vásároltam egy mega netet sem.
Lehetséges, hogy csak ennyire lassan állna át a rendszer?
Kérdés
Törölt_tag8722
Sziasztok!
Négy napja váltottam előfizetésről Domino csomagra számhordozással. A régi SIM-et rögtön letiltották, kaptam egy újat, ami működik, azonban több problémám is felmerült.
- A Telekom weboldalán bejelentkezve semmilyen infót nem ír a profilomban az új csomagomról, nem tudok online egyenleget lekérdezni, több hivatkozás is (mint pl. a webes tudakozó) különböző hibaüzeneteket dob vissza. A Domino MOST aktiválása is a szinte üres profilomba irányít át. Amíg előfizetésem volt, számtalan beállítási lehetőségem állt rendelkezésre a csomagommal kapcsolatban, ebből feltételezem, hogy ez Domino esetén sincs másképp.
- Nem jelzi ki a számomat másoknak, amit az előző miatt nem is tudok átállítani.
- Furcsa mód mai napig tudok mobilnetezni, pedig nem vásároltam egy mega netet sem.
Lehetséges, hogy csak ennyire lassan állna át a rendszer?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
3 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.