Sikeres adategyeztetés ellenére letiltották a SIM-kártyámat nekem is.
A problémám a következő - külföldön (EU-n belül) tartózkodok és nem tudom elérni az adategyeztetéses oldalon megadott +36-30-344-0861 -es telefonszámot (feltételezem nem ingyenesen hívható, szemben a belföldi számmal; amit külföldről ugyanúgy nem érek el). A kártyámra szükségem lenne, de személyesen a közeljövőben nem fogok tudni semmilyen ügyfélszolgálatra elmenni. Mi a teendő?
Kérdés
styxusa
Sikeres adategyeztetés ellenére letiltották a SIM-kártyámat nekem is.
A problémám a következő - külföldön (EU-n belül) tartózkodok és nem tudom elérni az adategyeztetéses oldalon megadott +36-30-344-0861 -es telefonszámot (feltételezem nem ingyenesen hívható, szemben a belföldi számmal; amit külföldről ugyanúgy nem érek el). A kártyámra szükségem lenne, de személyesen a közeljövőben nem fogok tudni semmilyen ügyfélszolgálatra elmenni. Mi a teendő?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.